Reklamacje, zwroty towaru, problemy z paczką
REKLAMACJA TOWARU
Jeśli w zakupionym produkcie pojawi się usterka, zauważyłeś niezgodność otrzymanego towaru z zamówionym lub masz zastrzeżenia do zakupionego urządzenia, wyślij nam zgłoszenie reklamacji. Do zgłoszenia przygotuj następujące dane, niezbędne do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej:
- numer faktury zakupu
- nazwę Nabywcy
- datę odbioru zamówienia
- nazwę produktu
- liczbę zgłoszonych sztuk
- szczegółowy opis usterki (jak się objawia, kiedy i w jakich okolicznościach powstała, czy problem występuje od początku użytkowania itp., możesz również dołączyć pliki z materiałem zdjęciowym)
- numer S/N urządzenia (jeśli występuje)
Zgłoszenie reklamacji możesz wysłać za pomocą gotowego formularza lub bezpośrednio w wiadomości e-mail:
- ELEKTRONICZNY FORMULARZ
- adres e-mail: reklamacje@kamami.pl
ZWROT TOWARU
Jeśli chcesz zrezygnować z zakupionego towaru, wyślij na adres e-mail: reklamacje@kamami.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy – link do wzoru
Warunki umożliwiające skorzystanie z odstąpienia znajdziesz w naszym Regulaminie.
Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia oświadczenia przez nasz sklep, odeślij zakupiony towar na nasz adres: BTC Korporacja – ZWROTY, Lwowska 5, 05-120 Legionowo. Do przesyłki dołącz wydruk oświadczenia lub kartkę z numerem faktury, której dotyczy zwrot. Przesyłka ze zwrotem jest realizowana na Twój koszt.
PROBLEM Z PRZESYŁKĄ
Jeśli przesyłka nie dotarła do Ciebie, zapomniałeś odebrać ją z paczkomatu lub masz jakikolwiek inny problem z paczką, prześlij na nasz adres e-mail: reklamacje@kamami.pl swoje zgłoszenie o problemie. UWAGA! Pamiętaj, że uszkodzenie zewnętrzne paczki musisz zgłosić u przewoźnika bezpośrednio podczas odbioru przesyłki (protokół szkody) lub też możesz w takim przypadku odmówić przyjęcia paczki, ze wskazaniem przyczyny.
W zgłoszeniu do nas podaj następujące szczegóły:
- numer zamówienia lub numer faktury,
- nazwę i ilość towaru, jeśli występuje niezgodność z opisem
- opis problemu
Nieodebrane przesyłki są przez przewoźnika automatycznie odsyłane na nasz koszt (zwrot do nadawcy) do magazynu sklepu. Oferujemy Ci w takiej sytuacji możliwość ponownej wysyłki paczki, po opłaceniu kosztów ponownej dostawy lub zwrot pieniędzy za opłacone zamówienie, z potrąceniem kosztów odesłania paczki do magazynu.