• Obecnie brak na stanie
Podwozie Dagu Wild Thumper 4WD, srebrne, 34:1
search
  • Podwozie Dagu Wild Thumper 4WD, srebrne, 34:1
  • Podwozie Dagu Wild Thumper 4WD, srebrne, 34:1
  • Podwozie Dagu Wild Thumper 4WD, srebrne, 34:1
  • Podwozie Dagu Wild Thumper 4WD, srebrne, 34:1
  • Podwozie Dagu Wild Thumper 4WD, srebrne, 34:1
ID: 195989

Terenowe podwozie Dagu Wild Thumper 4WD w kolorze srebrnym, w komplecie koła o średnicy 120 mm oraz silniki z przekładnią 34:1. Podwozie jest wykonane z blachy aluminiowej, otwory o średnicy 4 mm rozmieszczone co 10 mm umożliwiają montaż kontrolera oraz akcesoriów. Pololu 1564

Wycofany
Kamami jest oficjalnym dystrybutorem modułów elektronicznych oraz części robotycznych Pololu. Wszystkie produkty tej marki w naszej ofercie są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producenta.
 

Wysyłka od 50 zł gratis

darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 50 PLN

 

Wysyłka tego samego dnia

Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00

 

14 dni na zwrot

Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań

Opis

Wytrzymałe, terenowe podwozie z napędem na 4 koła firmy Dagu Electronics. Zostało zaprojektowane z myślą o poruszaniu się po nierównym terenie i stromych wzniesieniach, dzięki czemu jest doskonałą platformą dla każdego robota, który musi wykonywać zadania w trudnym środowisku. Konstrukcja wyposażona jest w cztery silniki prądu stałego z mosiężnymi szczotkami i stalowymi przekładniami 34:1, które napędzają duże koła o średnicy 120 mm. Unikalny system zawieszenia „super-twist” utrzymuje każde koło w kontakcie z podłożem, zapewniając maksymalną przyczepność nawet podczas jazdy po nierównych lub wyboistych nawierzchniach. Zawieszenie można dostosować do różnych obciążeń i warunków. Obudowa wykonana jest z odpornej na korozję, anodyzowanej płyty aluminiowej o grubości 2 mm, wszystkie nakrętki, śruby i śruby są ze stali nierdzewnej, a mosiężne mocowania i sprężyny zawieszenia są niklowane. Przy zasilaniu napięciem 7,2 V podwozie osiągnąć prędkość maksymalną około 7 km/h, a każdy silnik ma moment obrotowy około 5 kg-cm.

Aluminiowa płyta podwozia ma otwory 4 mm rozmieszczone co 10 mm, co zapewnia łatwy montaż elektroniki sterującej, czujników i dodatkowego sprzętu. Przegroda w podwoziu zostały zaprojektowane do przechowywania akumulatorów 7,2 V sub-C, które są powszechnie używane w samochodach RC. W tych przegrodach mieszczą się dwa takie akumulatory. Wnętrze obudowy zawiera również wygodne zaciski śrubowe do podłączenia przewodów akumulatora i sterownika silnika.

Dagu Wild Thumper to podwozie z napędem różnicowym, co oznacza, że ​​skręcanie odbywa się poprzez napędzanie silników po obu stronach platformy z różnymi prędkościami. Trzy silniki po każdej stronie robota są połączone równolegle, więc do uruchomienia podwozia potrzebne są tylko dwa kanały sterowania. Silniki są przeznaczone do maksymalnego znamionowego napięcia roboczego 7,2 V (minimum 2 V), przy maksymalnym poborze prądu 6,6 A.

Właściwości

  • Przekładnia silników: 34:1
  • Prześwit: 60 mm
  • Maksymalna zalecana ładowność: 5 kg
  • Zalecane napięcie silnika: 2 V do 7,5 V
  • Prąd maksymalny przy 7,2 V: 6,6 A na silnik
  • Prąd jałowy przy 7,2 V: 420 mA na silnik
  • Prędkość wału wyjściowego bez obciążenia przy 7,2 V: 350 obr/min
  • Moment obrotowy przy 7,2 V: 5 kg-cm na silnik
  • Wymiary: 280 x 300 x 130 mm
  • Waga: 1,9 kg
195989

Powiązane produkty

Produkty z tej samej kategorii (16)