- Obecnie brak na stanie
Produkty
Kategorie
- Kategorie główne
-
- ARDUINO
- AUTOMATYKA
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
- DRUK 3D
- EDUKACJA
- ELEKTRONIKA
- Akcesoria PC
- Chłodzenie
- Czujniki
- Czujniki 6DOF/9DOF/10DOF
- Czujniki ciśnienia
- Czujniki gazów
- Czujniki Halla
- Czujniki jakości cieczy
- Czujniki jakości powietrza
- Czujniki magnetyczne (kompasy)
- Czujniki medyczne
- Czujniki nacisku
- Czujniki odbiciowe
- Czujniki odległości
- Czujniki PH
- Czujniki podczerwieni
- Czujniki poziomu cieczy
- Czujniki położenia
- Czujniki prądu
- Czujniki przepływu
- Czujniki przyspieszenia (akcelerometry)
- Czujniki ruchu
- Czujniki światła i koloru
- Czujniki temperatury
- Czujniki wibracji
- Czujniki wilgotności gleby
- Czujniki wilgotności powietrza
- Żyroskopy
- Drukarki
- Elementy pasywne
- Gadżety
- GPS
- Inteligentne ubrania
- Kamery i akcesoria
- Karty pamięci i inne nośniki danych
- Komunikacja
- LED - diody, wyświetlacze, paski
- Materiały przewodzące
- Moduły elektroniczne
- Akcesoria JTAG
- Audio
- Czytniki kart pamięci
- Czytniki kodów paskowych
- Czytniki linii papilarnych
- Ekspandery linii I/O
- Enkodery
- Generatory DDS/PLL
- Klawiatury, przyciski
- Konwertery CAN
- Konwertery napięć
- Konwertery RS485
- Konwertery USB - I2C / 1-Wire / SPI
- Konwertery USB - UART / RS232
- Moduły HMI
- Moduły pamięci
- Moduły RTC
- Moduły z wyjściami mocy
- Moduły zasilające
- Obraz i wideo
- Odbiorniki podczerwieni TSOP
- Potencjometry cyfrowe
- Przetworniki A/C i C/A
- Rejestratory danych (data logger)
- Sterowniki LED
- Sterowniki serw
- Sterowniki silników
- Półprzewodniki
- Button
- Czujniki
- Czujniki dotykowe (Touch)
- Diody
- Energy harvesting
- Generatory PLL
- Inne
- Konwertery logiczne
- Liczniki energii
- Mikrokontrolery
- Mikroprocesory DSP
- Mostki prostownicze
- Optotriaki i transoptory
- Pamięci
- Przetworniki a/c (ADC)
- Przetworniki c/a (DAC)
- Sterowniki i mostki IGBT
- Sterowniki LED
- Sterowniki silników
- Syntezery DDS
- Timery
- Tranzystory
- Układy analogowe
- Układy audio
- Układy cyfrowe
- Układy interfejsowe
- Układy programowalne
- Układy RF
- Układy RTC
- Układy SoC
- Układy zasilające
- Układy zerujące
- Zabezpieczenia ESD
- Przekaźniki
- Przetworniki dźwięku
- Przewody
- Przewody świecące i akcesoria
- Przełączniki i przyciski
- Płytki prototypowe
- Wizja maszynowa (MV)
- Wyświetlacze
- Złącza
- Adaptery USB PD do laptopów
- Gniazda do kart pamięci
- Gniazdka RJ-45
- Igły testowe (pogo pin)
- Konektory
- Podstawki
- Szybkozłącza
- Zworki
- Złącza ARK (Terminal Block)
- Złącza FFC / FPC ZIF
- Złącza goldpin
- Złącza IDC
- Złącza inne
- Złącza Jack
- Złącza JST
- Złącza koncentryczne (RF)
- Złącza krokodylkowe
- Złącza obrotowe
- Złącza szufladowe D-Sub
- Złącza USB
- Złącza zasilania DC
- Akcesoria PC
- KSIĄŻKI
- MECHANIKA
- MINIKOMPUTERY (SBC)
- PRZYRZĄDY POMIAROWE
- RASPBERRY PI
- Akcesoria do Raspberry Pi
- Chłodzenie do Raspberry Pi
- Kamery do Raspberry Pi
- Karty pamięci do Raspberry Pi
- Moduły rozszerzające do Raspberry Pi
- Obudowy do Raspberry Pi
- Prototypowanie Raspberry Pi
- Przewody audio-wideo do Raspberry Pi
- Raspberry Pi 3 model A+
- Raspberry Pi 3 model B
- Raspberry Pi 3 model B+
- Raspberry Pi 4 model B
- Raspberry Pi 400
- Raspberry Pi 5
- Raspberry Pi 500
- Raspberry Pi Compute Module
- Raspberry Pi model A/B+/2
- Raspberry Pi Pico
- Raspberry Pi Zero
- Raspberry Pi Zero 2 W
- Wyświetlacze do Raspberry Pi
- Zasilanie do Raspberry Pi
- WARSZTAT
- Chemia
- Elektronarzędzia
- Igły dozownicze
- Imadła
- Kleje i klejarki
- Listwy zasilające
- Lutowanie
- Akcesoria do lutowania
- Akcesoria SMD
- Chemia lutownicza
- Cyna
- Gąbki i czyściki
- Groty do lutownic
- Grzałki oraz kolby lutownicze
- Kulki BGA
- Laminaty
- Lutownice kolbowe
- Lutownice przenośne
- Maty i akcesoria antystatyczne (ESD)
- Myjki ultradźwiękowe
- Odsysacze do usuwania cyny
- Opalarki
- Pasty lutownicze
- Pędzle i szczotki ESD
- Plecionki do usuwania cyny
- Podgrzewacze
- Podstawki pod lutownice
- Silikonowe maty do lutowania
- Stacje lutownicze
- Tygle lutownicze
- Uchwyty, lupy
- Mikroskopy
- Miniwiertarki, miniszlifierki
- Narzędzia
- Noże i nożyczki
- Okulary ochronne
- Organizery
- Pęsety
- Plotery i Frezarki CNC
- Rurki termokurczliwe
- Ściągacze izolacji
- Taśmy
- Zaciskarki
- Zasilacze laboratoryjne
- Chemia
- WYCOFANE Z OFERTY
- WYPRZEDAŻ
- ZASILANIE
- ZESTAWY URUCHOMIENIOWE
- Atmel SAM
- Atmel Xplain
- AVR
- DFRobot FireBeetle
- ESP32
- ESP8266
- Feather / Thing Plus
- Freedom (Kinetis)
- Google Coral
- Inne zestawy uruchomieniowe
- M5Stack
- micro:bit
- Moduły peryferyjne
- Nordic nRF
- OPROGRAMOWANIE
- Particle Photon
- PIC
- Programatory Segger
- Programatory uniwersalne
- Raspberry Pi RP2040
- RFID
- RISC-V
- Seeed Studio LinkIt
- Sparkfun MicroMod
- STM32
- STM32 Discovery
- STM32 MP1
- STM32 Nucleo
- STM8
- Teensy
- WRTNode
- XIAO/Qt PY
- Atmel SAM
- ZESTAWY URUCHOMIENIOWE FPGA
- ARDUINO
Nowości
Nowości
Essential Mathematics for Games and Interactive Applications
Wysyłka od 50 zł gratis
darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 50 PLN
Wysyłka tego samego dnia
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
14 dni na zwrot
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
The new edition Windows code will now use Visual Studio.NET. There will also be DirectX support provided, along with OpenGL - due to its cross-platform nature. Programmers will find more concrete examples included in this edition, as well as additional information on tuning, optimization and robustness.
The book has a companion CD-ROM with exercises and a test bank for the academic secondary market, and for main market: code examples built around a shared code base, including a math library covering all the topics presented in the book, a core vector/matrix math engine, and libraries to support basic 3D rendering and interaction.
--Simple game engine with math, rendering, and input libraries on the CD-ROM, so that game developers can immediately start applying the techniques they learn in a basic codebase.
--Exercises on the CD-ROM for educators to use for course material
--Code samples shown throughout the book for real-world application
The following gives a high-level table of contents. Starred chapters will change significantly from the current edition, with changes noted.
Chapter 1: Vectors and Points
This chapter covers basic linear algebra topics such as vectors, points, lines and planes. Most changes will be in presentation, not in topic.
Chapter 2: Matrices and Linear Transformations
This continues the linear algebra discussion and discusses the mathematical methods for changing the concepts presented in Chapter 1. Most modifications will be in presentation, not in topic.
*Chapter 3: Affine Transformations
This completes the algebra discussion and covers basic graphics transformations such as translation, rotation and scale. Most changes will be in presentation, not in topic, although there will be a small section added on skinning.
Chapter 4: Real-World Computer Number Representation
This chapter covers the problems of representing the infinite space of numbers in a finite computer. Most modifications will be in presentation, not in topic.
Chapter 5: Viewing and Projection
This chapter begins the graphics topics with a discussion of building virtual cameras. Most modifications will be in presentation, not in topic.
*Chapter 6: Lighting and Color
This new chapter collates the color topics from the original Chapter 6 and the non-shading aspects of the original Chapter 7. To be presented here are the more abstract notions of color, normals to a surface, direction to a light, and how a lit color value is generated without any reference to triangles or interpolation.
*Chapter 7: Geometry, Shading and Texturing
As with the previous chapter, this one will take mostly material from the original chapters 6 and 7, and some from Chapter 8. The chapter will conclude with a brief discussion of hardware vertex and pixel shaders, but as this is not a graphics book per se it will only be at an introductory level.
*Chapter 8: Rasterization and Antialiasing
The final graphics chapter will now focus on sampling the continuous functions discussed in the previous two so that they can be represented on discrete hardware. Both rasterization and texturing will lead into a discussion of antialiasing and solving the problems for both processes: mip-mapping, multi-sampling, and other approaches.
*Chapter 9: Animation of Position
The previous version of this chapter focused on curves, and the new one will be no exception. However, rather than attempting to be a general curve discussion it will focus more on the particular curve types that are most often used in an interactive application for animating cameras and object position.
*Chapter 10: Animation of Orientation
As with the previous chapter, this one will be retargeted to focus mainly on animation issues. There will also be more material dedicated to approximating slerp, as there have been a number of publications and debate on this topic since the original publication of the book.
Chapter 11: Intersection Testing
This chapter covers basic bounding object tests and some topics in collision detection and culling. There will be few changes.
*Chapter 12: Physical Simulation
The general structure of this one will remain the same with only a few additions and expansions of existing topics based on the author's participation in the Physics for Game Programmers GDC tutorial. First, symplectic Euler and its stability properties will be discussed. Secondly, more attention will be given to generating inertial tensors for triangle soups. Finally, simple constraints will be presented.
*Chapter 13: Random Numbers
This chapter was originally planned for the first edition and was requested by a number of reviewers. It will cover basic probability, three methods for generating pseudo-random numbers on a digital computer, and some applications of random numbers: Artificial intelligence routines, simulating die rolls and card draws, Perlin noise for procedural textures, and finally some basic presentation of stochastic sampling for anti-aliasing.
Produkty z tej samej kategorii (16)
Odroid UPS2 to UPS przeznaczony do pracy z komputerami Odroid C1, C1+ i C2. Wyposażony jest w litowo-polimerowy akumulator o pojemności 3000 mAh
Brak towaru
Taśma FPC długości 250 mm, 50 linii, raster 0.5mm. Adafruit 1682
Brak towaru
praca zbiorowa, J. Szabatin (red.), K. Radecki (red.)
Brak towaru
Płytka drukowana do CAN-BOX - adaptera gniazda OBDII. AVT5577 A
Brak towaru
Moduł Bluetooth BTM-222 zintegrowany z anteną, wyposażony w stabilizator napięcia zasilającego oraz dwukierunkowy konwerter poziomów logicznych, przystosowany do współpracy z układami zasilanymi napięciem 5V.
Brak towaru
Brak towaru
ARM7TDMI, 256kB Flash (ISP), 64kB RAM, 1xUSB Device, 3xUART USART DBGU, ADC, LQFP64
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Dwu-przewodowy, szeregowy ekstender dla magistrali I2C, SMBus oraz HDMI DDC, pracujący przy napięciu 2.7 V - 5.5 V. Układ ma obudowę typu TSSOP8. PCA9507DP
Brak towaru
Filament firmy ROSA3D wykonany z wysokiej jakości granulatu PET-G z dodatkiem włókien węglowych. Na szpuli nawinięte jest 0,5 kg filamentu o średnicy 1,75 mm. ROSA3D PET-G + CF
Brak towaru
Brak towaru
Wyświetlacz LCD 2x16, 80x36mm, mocne LED backlight (amber), rozszerzony zakres temperatury, RoHS
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru