50,33 zł Netto
KAmod Motor Driver to zaawansowany sterownik silnika DC zasilany napięciem 6-30 V, umożliwiający regulację mocy metodą PWM oraz kontrolę kierunku obrotów, kompatybilny z sygnałami analogowymi i PWM z różnych źródeł, wyposażony w zabezpieczenia przeciążeniowe i termiczne oraz funkcje łagodnego startu i zatrzymania
KAmod Motor Driver jest sterownikiem silnika elektrycznego na napięcie stałe do 30 V. Umożliwia wybór kierunku obrotów silnika oraz regulację jego mocy w zakresie 0...100%, co w praktyce służy do regulacji prędkości obrotowej. Sygnałem sterującym może być sygnał napięciowy mieszczący się w jednym z 3 zakresów: 0...3,3 V, 0...5 V lub 0...10 V, lub sygnał PWM o amplitudzie 3,3 V, 5 V lub 10 V. Takie sygnały można łatwo uzyskać z płytek Raspberry, Arduino, Nucleo lub ze zwykłego potencjometru. Stopień mocy jest zbudowany z tranzystorów MOSFET połączonych w układzie mostka H, co zapewnia wysoką moc wyjściową i wysoką sprawność sterownika.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Jednokanałowy sterownik silników DC z interfejsem UART TTL. Jest zasilany napięciem od 4,5 V do 48 V i może dostarczyć prąd o natężeniu do 2,2 A. Płytka ze złączami do montażu. Pololu 5063
Brak towaru
Pololu Jrk 21v3 USB Motor Controller with Feedback (Fully Assembled)
Brak towaru
Moduł sterownika silnika o dużej mocy, działa w oparciu o układy BTS7960B firmy Infineon. Maksymalny prąd sterownika: 43 A, zakres napięć pracy: 5,5V - 27V. Moduł ma radiator i może być sterowany z poziomu Arduino, Raspberry Pi, STM. IBT_2
X-NUCLEO-IHM12A1 to niskonapięciowy sterownik dla dwóch silników szczotkowych DC dla płytek serii STM32 Nucleo. Shield oparty jest na układzie STSPIN240. Idealnie nadaje się do użycia w urządzeniach zasilanych z baterii (roboty, zabawki). Shield wyposażony jest w złącze zgodne ze standardem Arduino UNO R3
Pololu Jrk 21v3 USB Motor Controller with Feedback
Brak towaru
Moduł ze sterownikiem silnika DC HR1124S o maksymalnym prądzie do 1,2 A. Może być zasilany napięciem od 1,8 V do 6,8 V i jest sterowany dwoma sygnałami PWM
Pololu High-Power Motor Driver 18v25 CS
Sterownik silników DC, który pozwala na kontrolowanie ruchu dwóch napędów za pomocą interfejsu I2C. Płytka z przylutowanymi złączami. Pololu 5036
Brak towaru
Wydajny sterownik silnika DC. Pozwala sterować silnikiem o napięciu zasilania w zakresie 6...28 V, silnik może pobierać prąd o natężeniu od 100 A (przy użyciu radiatora). Do sterowania wykorzystywany jest PWM modelarski (np. pochodzące z odbiorników RC) może być używany w robotyce, niewielkich pojazdach elektrycznych lub wszędzie tam gdzie jest potrzeba sterowania silnikiem DC. Digilent 410-334-1
Brak towaru
Sterownik silnika prądu stałego (DC) o napięciu pracy 6...34V i maksymalnym prądzie ciągłym 60A. Posiada możliwość łatwej realizacji pętli sprzężenia zwrotnego oraz liczne systemy bezpieczeństwa. Pololu 3291
Brak towaru
Sterownik silnika prądu stałego (DC) o napięciu pracy 6,5-30V i maksymalnym prądzie ciągłym 27A. Posiada możliwość łatwej realizacji pętli sprzężenia zwrotnego oraz liczne interfejsy sterujące. Pololu 3148
Brak towaru
Pololu Simple High-Power Motor Controller 24v12 (Fully Assembled)
Sterownik silników DC, który pozwala na kontrolowanie ruchu dwóch napędów za pomocą interfejsu I2C. Płytka bez złączy. Pololu 5047
Brak towaru
Podwójny sterownik silników pozwalający na wysterowanie dwóch silników DC napięciem 4,5-13,5V i prądem ciągłym 1A na kanał. Pololu 713
Sterownik silników DC, który pozwala na kontrolowanie ruchu trzech napędów za pomocą interfejsu I2C. Płytka z przylutowanymi złączami. Pololu 5030
Brak towaru
Dwukanałowy sterownik silników DC z interfejsem I2C. Jest zasilany napięciem od 4,5 V do 48 V i może dostarczyć prąd o natężeniu do 1,8 A na silnik. Płytka ze złączami do montażu. Pololu 5065
Brak towaru
KAmod Motor Driver to zaawansowany sterownik silnika DC zasilany napięciem 6-30 V, umożliwiający regulację mocy metodą PWM oraz kontrolę kierunku obrotów, kompatybilny z sygnałami analogowymi i PWM z różnych źródeł, wyposażony w zabezpieczenia przeciążeniowe i termiczne oraz funkcje łagodnego startu i zatrzymania