50,33 zł Netto
KAmod Motor Driver to zaawansowany sterownik silnika DC zasilany napięciem 6-30 V, umożliwiający regulację mocy metodą PWM oraz kontrolę kierunku obrotów, kompatybilny z sygnałami analogowymi i PWM z różnych źródeł, wyposażony w zabezpieczenia przeciążeniowe i termiczne oraz funkcje łagodnego startu i zatrzymania
KAmod Motor Driver jest sterownikiem silnika elektrycznego na napięcie stałe do 30 V. Umożliwia wybór kierunku obrotów silnika oraz regulację jego mocy w zakresie 0...100%, co w praktyce służy do regulacji prędkości obrotowej. Sygnałem sterującym może być sygnał napięciowy mieszczący się w jednym z 3 zakresów: 0...3,3 V, 0...5 V lub 0...10 V, lub sygnał PWM o amplitudzie 3,3 V, 5 V lub 10 V. Takie sygnały można łatwo uzyskać z płytek Raspberry, Arduino, Nucleo lub ze zwykłego potencjometru. Stopień mocy jest zbudowany z tranzystorów MOSFET połączonych w układzie mostka H, co zapewnia wysoką moc wyjściową i wysoką sprawność sterownika.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Pololu Simple High-Power Motor Controller 18v15
Brak towaru
Pololu High-Power Motor Driver 18v25 CS
Dual VNH2SP30 Motor Driver Carrier MD03A umożliwia wydajne i bezpieczne sterowanie dwoma silnikami DC w robotach mobilnych oraz układach napędowych. Moduł sprawdza się w projektach wymagających dużej mocy, niezależnej kontroli silników i wysokiej odporności na przeciążenia. Pololu 708
Sterownik silnika DC zasilany napięciem w zakresie 1,8 do 10V o maksymalnym prądzie wyjściowym 2,6A. Kompatybilny z STM32 Nucleo. Shield wyposażony jest w złącze zgodne ze standardem Arduino UNO R3. STMicroelectronics X-NUCLEO-IHM13A1
Pololu Jrk 21v3 USB Motor Controller with Feedback (Fully Assembled)
Brak towaru
Jednokanałowy sterownik silników DC z interfejsem UART TTL. Jest zasilany napięciem od 1,8 V do 22 V i może dostarczyć prąd o natężeniu do 1,8 A. Płytka z przylutowanymi złączami. Pololu 5076
Pololu Low-Voltage Dual Serial Motor Controller umożliwia sterowanie dwoma silnikami DC z wykorzystaniem prostego interfejsu szeregowego. Układ sprawdza się w kompaktowych robotach i pojazdach mobilnych, gdzie wymagane jest precyzyjne sterowanie napędem przy niskim napięciu zasilania. Pololu 120
Dwukanałowy sterownik KAmod Motor Driver TB6612FNG z mostkami H MOSFET umożliwia precyzyjne sterowanie silnikami DC i krokowymi z częstotliwością PWM do 100 kHz. Kompaktowa konstrukcja, szeroki zakres napięcia i zabezpieczenia czynią moduł odpowiednim do projektów mobilnych, robotyki i automatyki.
Jednokanałowy sterownik silnika DC o napięciu pracy od 8 do 28 V i prądzie ciągłym do 160 A. Może być sterowany sygnałem analogowym, PWM, UART, RC lub za pomocą wbudowanych przycisków. Cytron MDS160A
Brak towaru
Jednokanałowy sterownik silnika DC o napięciu pracy od 10 do 45 V i prądzie ciągłym do 40 A. Może być sterowany sygnałem analogowym, PWM, UART, RC lub za pomocą wbudowanych przycisków. Cytron MDS40B
Pololu G2 24v21 to miniaturowy sterownik silnika DC. Zasilanie sterownika: 6.5V...40V. Wydajność prądowa modułu: 21A.
Moduł posiada zabezpieczenie przed napięciem wstecznym i przepięciami. Pololu 2995
Pololu High-Power Motor Driver 18v15
Brak towaru
Podwójny sterownik silników pozwalający na sterowanie dwóch silników DC napięciem 2,7-10,8V i prądem ciągłym 1,2A na kanał. Pololu 2130
Brak towaru
Dwukanałowy sterownik silników DC z interfejsem UART TTL. Jest zasilany napięciem od 1,8 V do 22 V i może dostarczyć prąd o natężeniu do 1,6 A na silnik. Płytka ze złączami do montażu. Pololu 5081
Sterownik silników DC, który pozwala na kontrolowanie ruchu dwóch napędów za pomocą interfejsu I2C. Płytka ze złączami do montażu. Pololu 5043
Brak towaru
Sterownik silników DC, który pozwala na kontrolowanie ruchu dwóch napędów za pomocą interfejsu I2C. Płytka z przylutowanymi złączami. Pololu 5042
Brak towaru
KAmod Motor Driver to zaawansowany sterownik silnika DC zasilany napięciem 6-30 V, umożliwiający regulację mocy metodą PWM oraz kontrolę kierunku obrotów, kompatybilny z sygnałami analogowymi i PWM z różnych źródeł, wyposażony w zabezpieczenia przeciążeniowe i termiczne oraz funkcje łagodnego startu i zatrzymania