- Obecnie brak na stanie

darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Autorzy: Brian W. Kernighan, Rob Pike ISBN: 83-204-2732-0 Format: 185x235, 318 str. Twarda oprawa Wydawnictwo: WNT |
O książce |
Oto książka, która powinna stać się lekturą obowiązkową każdego studenta uczącego się programować i każdego zawodowego programisty. Autorzy - wielkie światowe autorytety w dziedzinie programowania - przedstawiają podstawowe zasady, których należy przestrzegać, jeśli chce się pisać dobre programy. Mówią o szybkim i metodycznym wyszukiwaniu błędów, o właściwym testowaniu programów, o dbaniu o ich efektywność, o zapewnieniu możliwości ich przenoszenia, o właściwym ich projektowaniu, o metodach opracowywania interfejsów, o stylu programowania i o przyjmowaniu właściwej notacji. Starają się uświadomić Czytelnikowi, że programowanie to coś więcej niż pisanie kodu. Oto ich słowa: Zadaniem programisty - bez względu na stosowany język - jest wykonywanie jak najlepszej pracy za pomocą narzędzi, jakie ma pod ręką. Dobry programista poradzi sobie z ubogim językiem czy pokracznym systemem operacyjnym, ale nawet najlepsze środowisko programistyczne nie uratuje słabego programisty Spis treści Przedmowa Rozdział 1: Styl 1.1 Nazwy 1.2 Wyrażenia i instrukcje 1.3 Jednolity styl oraz idiomy 1.4 Makroinstrukcje w roli funkcji 1.5 Liczby magiczne 1.6 Komentarze 1.7 Dlaczego warto dbać o styl Rozdział 2. Algorytmy i struktury danych 2.1 Przeszukiwanie 2.2 Sortowanie 2.3 Biblioteki 2.4 Sortowanie szybkie w Javie 2.5 Notacja O 2.6 Tablice rozszerzalne 2.7 Listy 2.8 Drzewa 2.9 Tablice rozproszone 2.10 Podsumowanie Rozdział 3. Projektowanie i implementacja 3.1 Algorytm łańcucha Markowa 3.2 Wybór struktury danych 3.3 Tworzenie struktury danych w C 3.4 Generowanie tekstu wyjściowego 3.5 Java 3.6 Język C++ 3.7 Awk i Perl 3.8 Wydajność 3.9 Wnioski Rozdział 4. Interfejsy 4.1 Format CSV - wartości oddzielane przecinkami 4.2 Prototyp biblioteki 4.3 Biblioteka dla innych 4.4 Implementacja w C++ 4.5 Zasady projektowania interfejsów 4.6 Zarządzanie zasobami 4.7 Postępowanie w razie napotkania błędu 4.8 Interfejsy użytkownika Rozdział 5. Wykrywanie błędów 5.1 Programy uruchomieniowe 5.2 Dobre tropy, łatwe błędy 5.3 Brak tropów, trudne błędy 5.4 Gdy wszystko inne zawiodło 5.5 Błędy niepowtarzalne 5.6 Narzędzia uruchomieniowe 5.7 Cudze błędy 5.8 Podsumowanie Rozdział 6. Testowanie 6.1 Testuj program podczas jego pisania 6.2 Systematyczne testowanie 6.3 Testowanie zautomatyzowane 6.4 Platformy testów 6.5 Testy nacisku 6.6 Kilka dobrych rad 6.7 Kto zajmuje się testowaniem 6.8 Testowanie programu markov 6.9 Podsumowanie Rozdział 7. Wydajność 7.1 Wąskie gardło 7.2 Pomiary czasu wykonania i profilowanie programu 7.3 Strategie przyspieszania 7.4 Dostrajanie kodu 7.5 Oszczędzanie przestrzeni pamięci 7.6 Oszacowanie 7.7 Podsumowanie Rozdział 8. Przenośność 8.1 Język 8.2 Pliki nagłówkowe i biblioteki 8.3 Organizacja programu 8.4 Izolowanie 8.5 Wymiana danych 8.6 Kolejność bajtów 8.7 Przenośność a uaktualnianie 8.8 Aspekt międzynarodowy 8.9 Podsumowanie Rozdział 9. Notacja 9.1 Dane formatowane 9.2 Wyrażenia regularne 9.3 Programowalne narzędzia 9.4 Interpretatory, kompilatory i maszyny wirtualne 9.5 Programy, które piszą programy 9.6 Używanie makroinstrukcji do tworzenia kodu 9.7 Kompilowanie w przelocie Epilog Dodatek: Zebrane zasady Skorowidz |
Brak towaru
Brak towaru
AlphaBot, podstawowy zestaw do budowy robota opartego na Arduino. Waveshare AlphaBot-Ar-Basic (EN)
Brak towaru
4-kanałowy konwerter poziomów logicznych dla margistrali I2C dla Banana Pi. Pozwala na konwersję sygnałów o napięciu z zakresu 1,8..5 V na odpowiadające im sygnały z przedziału napięciowego 1,8..5 V. Nazwa producenta: I2C Level Shifting Module
Brak towaru
Imadło VTTV3N mini firmy Velleman w kolorze czerwonym z przyssawką
Brak towaru
Płytka z dynamicznym tagiem NFC/RFID oparta o układ ST25DV04K. Moduł może być zasilany przez złącze Arduino oraz przez odzyskiwanie energii z toru radiowego. Płytka zawiera złącze kompatybilne z Arduino Uno R3 i może być łączona z płytkami z serii STM32 Nucleo. Na płytce znajduje się także antena o średnicy 54 mm. X-NUCLEO-NFC04A1
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Płytka rozszerzeń przeznaczona do modułów głównych MicroMod. Wyposażona została w złącze Qwiic oraz dwa miejsca na przymocowanie modułów funkcyjnych. SparkFun DEV-18576
Brak towaru
Brak towaru
Moduł z czujnikiem światła UV VEML6070 dedykowany dla micro:bit. Komunikuje się przez interfejs I2C. SparkFun SEN-15273
Brak towaru
Pololu 1617 - moduł czujnika ciśnienia (50 - 115 kPa z dokładnością +/- 1kPa) Czujnik MPL3115A1 cechuje się niskim poborem prądu
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Moduł pamięci Flash eMMC 5.1 dla komputerów Odroid C2 firmy Hardkernel. Pojemność 32GB, zainstalowany system operacyjny Android. W zestawie znajduje się adapter microSD. Hardkernel
Brak towaru
Brak towaru