- Obecnie brak na stanie

Autorzy: Brian W. Kernighan, Rob Pike ISBN: 83-204-2732-0 Format: 185x235, 318 str. Twarda oprawa Wydawnictwo: WNT |
O książce |
Oto książka, która powinna stać się lekturą obowiązkową każdego studenta uczącego się programować i każdego zawodowego programisty. Autorzy - wielkie światowe autorytety w dziedzinie programowania - przedstawiają podstawowe zasady, których należy przestrzegać, jeśli chce się pisać dobre programy. Mówią o szybkim i metodycznym wyszukiwaniu błędów, o właściwym testowaniu programów, o dbaniu o ich efektywność, o zapewnieniu możliwości ich przenoszenia, o właściwym ich projektowaniu, o metodach opracowywania interfejsów, o stylu programowania i o przyjmowaniu właściwej notacji. Starają się uświadomić Czytelnikowi, że programowanie to coś więcej niż pisanie kodu. Oto ich słowa: Zadaniem programisty - bez względu na stosowany język - jest wykonywanie jak najlepszej pracy za pomocą narzędzi, jakie ma pod ręką. Dobry programista poradzi sobie z ubogim językiem czy pokracznym systemem operacyjnym, ale nawet najlepsze środowisko programistyczne nie uratuje słabego programisty Spis treści Przedmowa Rozdział 1: Styl 1.1 Nazwy 1.2 Wyrażenia i instrukcje 1.3 Jednolity styl oraz idiomy 1.4 Makroinstrukcje w roli funkcji 1.5 Liczby magiczne 1.6 Komentarze 1.7 Dlaczego warto dbać o styl Rozdział 2. Algorytmy i struktury danych 2.1 Przeszukiwanie 2.2 Sortowanie 2.3 Biblioteki 2.4 Sortowanie szybkie w Javie 2.5 Notacja O 2.6 Tablice rozszerzalne 2.7 Listy 2.8 Drzewa 2.9 Tablice rozproszone 2.10 Podsumowanie Rozdział 3. Projektowanie i implementacja 3.1 Algorytm łańcucha Markowa 3.2 Wybór struktury danych 3.3 Tworzenie struktury danych w C 3.4 Generowanie tekstu wyjściowego 3.5 Java 3.6 Język C++ 3.7 Awk i Perl 3.8 Wydajność 3.9 Wnioski Rozdział 4. Interfejsy 4.1 Format CSV - wartości oddzielane przecinkami 4.2 Prototyp biblioteki 4.3 Biblioteka dla innych 4.4 Implementacja w C++ 4.5 Zasady projektowania interfejsów 4.6 Zarządzanie zasobami 4.7 Postępowanie w razie napotkania błędu 4.8 Interfejsy użytkownika Rozdział 5. Wykrywanie błędów 5.1 Programy uruchomieniowe 5.2 Dobre tropy, łatwe błędy 5.3 Brak tropów, trudne błędy 5.4 Gdy wszystko inne zawiodło 5.5 Błędy niepowtarzalne 5.6 Narzędzia uruchomieniowe 5.7 Cudze błędy 5.8 Podsumowanie Rozdział 6. Testowanie 6.1 Testuj program podczas jego pisania 6.2 Systematyczne testowanie 6.3 Testowanie zautomatyzowane 6.4 Platformy testów 6.5 Testy nacisku 6.6 Kilka dobrych rad 6.7 Kto zajmuje się testowaniem 6.8 Testowanie programu markov 6.9 Podsumowanie Rozdział 7. Wydajność 7.1 Wąskie gardło 7.2 Pomiary czasu wykonania i profilowanie programu 7.3 Strategie przyspieszania 7.4 Dostrajanie kodu 7.5 Oszczędzanie przestrzeni pamięci 7.6 Oszacowanie 7.7 Podsumowanie Rozdział 8. Przenośność 8.1 Język 8.2 Pliki nagłówkowe i biblioteki 8.3 Organizacja programu 8.4 Izolowanie 8.5 Wymiana danych 8.6 Kolejność bajtów 8.7 Przenośność a uaktualnianie 8.8 Aspekt międzynarodowy 8.9 Podsumowanie Rozdział 9. Notacja 9.1 Dane formatowane 9.2 Wyrażenia regularne 9.3 Programowalne narzędzia 9.4 Interpretatory, kompilatory i maszyny wirtualne 9.5 Programy, które piszą programy 9.6 Używanie makroinstrukcji do tworzenia kodu 9.7 Kompilowanie w przelocie Epilog Dodatek: Zebrane zasady Skorowidz |
Brak towaru
RoboClaw 2x7A Motor Controller (V5) to dwukanałowy sterownik silników prądu stałego (DC), napięcie pracy: 6..36 V, maksymalny prąd ciągły: 7,5 A, możliwość łatwej realizacjie pętli sprzężenia zwrotnego z regulatorem PID, systemy bezpieczeństwa. Pololu 2399
Brak towaru
HK HobbyKing Brushless Car ESC 45A w/ Reverse (13445)
Brak towaru
Igła dozownicza zagięta, do precyzyjnej aplikacji kleju, fluxu o średnicy wewnętrznej 0,84mm i średnicy zewnętrznej 1,26mm, 18G
Brak towaru
Brak towaru
Orange Pi Zero Plus2 H3 to minikomputer z wydajnym procesorem Allwinner H3 (ARM Cortex-A7). Komputer jest wyposażony w 512 MB pamięci RAM DDR3, 8 GB pamięci eMMC, moduł WiFi, Bluetooth, złącze kamery CSI, USB OTG, złącze 26-pin, i złącze na kartę microSD. Współpracuje z systemami Android, Ubuntu, Debian, oraz systemami Raspberry Pi
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
PCB i zaprogramowany układ do programowanego sterownika LED. AVT1881 A+
Brak towaru
Listwa stykowa prosta w kolorze żółtym, jednorzędowa, żeńska, 1x6 styków, raster 2.54mm, THT, RoHS. PB06S YELLOW
Brak towaru
Kamera o rozdzielczości 2 MPx z interfejsem USB. Wyposażona w sensor CMOS IMX291 z ultraszerokim obiektywem 160°, dwa mikrofony, obudowę i statyw. ArduCAM UB020202
Brak towaru
Brak towaru
Banana Pi R1 to sprzętowy router i komputer Banana Pi w jednym. Banana Pi R1 oparty jest na dwurdzeniowym SoC A20 Cortex-A7 1 GHz z 1GB pamięci RAM (DDR3) i interfejsem SATA umożliwiającym dołączenie dysku twardego.
Brak towaru
Brak towaru
Wyświetlacz LCD 2x16, 122x44mm, LED backlight (white), NEGATIVE BLUE, enhanced temperature range, RoHS
Brak towaru
Cewka porusza specjalną podkładką (a nie membraną jak w standardowych głośnikach), która przenosi drgania na dowolną, przylegającą powierzchnię. Urządzenie samo praktycznie nie wydaje dźwięku, ale po przyłożeniu np. do stołu, staje się bardzo głośne. Adafruit 1784
Brak towaru