- Obecnie brak na stanie

darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Autorzy: Brian W. Kernighan, Rob Pike ISBN: 83-204-2732-0 Format: 185x235, 318 str. Twarda oprawa Wydawnictwo: WNT |
O książce |
Oto książka, która powinna stać się lekturą obowiązkową każdego studenta uczącego się programować i każdego zawodowego programisty. Autorzy - wielkie światowe autorytety w dziedzinie programowania - przedstawiają podstawowe zasady, których należy przestrzegać, jeśli chce się pisać dobre programy. Mówią o szybkim i metodycznym wyszukiwaniu błędów, o właściwym testowaniu programów, o dbaniu o ich efektywność, o zapewnieniu możliwości ich przenoszenia, o właściwym ich projektowaniu, o metodach opracowywania interfejsów, o stylu programowania i o przyjmowaniu właściwej notacji. Starają się uświadomić Czytelnikowi, że programowanie to coś więcej niż pisanie kodu. Oto ich słowa: Zadaniem programisty - bez względu na stosowany język - jest wykonywanie jak najlepszej pracy za pomocą narzędzi, jakie ma pod ręką. Dobry programista poradzi sobie z ubogim językiem czy pokracznym systemem operacyjnym, ale nawet najlepsze środowisko programistyczne nie uratuje słabego programisty Spis treści Przedmowa Rozdział 1: Styl 1.1 Nazwy 1.2 Wyrażenia i instrukcje 1.3 Jednolity styl oraz idiomy 1.4 Makroinstrukcje w roli funkcji 1.5 Liczby magiczne 1.6 Komentarze 1.7 Dlaczego warto dbać o styl Rozdział 2. Algorytmy i struktury danych 2.1 Przeszukiwanie 2.2 Sortowanie 2.3 Biblioteki 2.4 Sortowanie szybkie w Javie 2.5 Notacja O 2.6 Tablice rozszerzalne 2.7 Listy 2.8 Drzewa 2.9 Tablice rozproszone 2.10 Podsumowanie Rozdział 3. Projektowanie i implementacja 3.1 Algorytm łańcucha Markowa 3.2 Wybór struktury danych 3.3 Tworzenie struktury danych w C 3.4 Generowanie tekstu wyjściowego 3.5 Java 3.6 Język C++ 3.7 Awk i Perl 3.8 Wydajność 3.9 Wnioski Rozdział 4. Interfejsy 4.1 Format CSV - wartości oddzielane przecinkami 4.2 Prototyp biblioteki 4.3 Biblioteka dla innych 4.4 Implementacja w C++ 4.5 Zasady projektowania interfejsów 4.6 Zarządzanie zasobami 4.7 Postępowanie w razie napotkania błędu 4.8 Interfejsy użytkownika Rozdział 5. Wykrywanie błędów 5.1 Programy uruchomieniowe 5.2 Dobre tropy, łatwe błędy 5.3 Brak tropów, trudne błędy 5.4 Gdy wszystko inne zawiodło 5.5 Błędy niepowtarzalne 5.6 Narzędzia uruchomieniowe 5.7 Cudze błędy 5.8 Podsumowanie Rozdział 6. Testowanie 6.1 Testuj program podczas jego pisania 6.2 Systematyczne testowanie 6.3 Testowanie zautomatyzowane 6.4 Platformy testów 6.5 Testy nacisku 6.6 Kilka dobrych rad 6.7 Kto zajmuje się testowaniem 6.8 Testowanie programu markov 6.9 Podsumowanie Rozdział 7. Wydajność 7.1 Wąskie gardło 7.2 Pomiary czasu wykonania i profilowanie programu 7.3 Strategie przyspieszania 7.4 Dostrajanie kodu 7.5 Oszczędzanie przestrzeni pamięci 7.6 Oszacowanie 7.7 Podsumowanie Rozdział 8. Przenośność 8.1 Język 8.2 Pliki nagłówkowe i biblioteki 8.3 Organizacja programu 8.4 Izolowanie 8.5 Wymiana danych 8.6 Kolejność bajtów 8.7 Przenośność a uaktualnianie 8.8 Aspekt międzynarodowy 8.9 Podsumowanie Rozdział 9. Notacja 9.1 Dane formatowane 9.2 Wyrażenia regularne 9.3 Programowalne narzędzia 9.4 Interpretatory, kompilatory i maszyny wirtualne 9.5 Programy, które piszą programy 9.6 Używanie makroinstrukcji do tworzenia kodu 9.7 Kompilowanie w przelocie Epilog Dodatek: Zebrane zasady Skorowidz |
N12R to mała, solidna skrzynka narzędziowa, przeznaczona do przechowywania i transportu niewielkich narzędzi, zamykana na 2 zatrzaski
Brak towaru
GRAFICZNY MODUŁOWY WYŚWIETLACZ LED - 1 MODUŁ - ZESTAW DO SAMODZIELNEGO MONTAŻU
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Adafruit 1109 - Adafruit RGB Positive 16x2 LCD+Keypad Kit for Raspberry Pi
Brak towaru
Brak towaru
Zestaw AVT do samodzielnego montażu automatycznego włącznika zasilania do instalacji samochodowej. AVT1877 B
Brak towaru
131:1 Metal Gearmotor 37Dx57L mm with 64 CPR Encoder
Brak towaru
Brak towaru
UGears Generator Losowy STEM LAB to interaktywny model do samodzielnego montażu, który edukuje i bawi, odkrywając tajemnice prawdopodobieństwa i mechaniki bez użycia kleju i narzędzi, wyposażony w aplikację AR dla pogłębienia wiedzy. UGears 70146
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
MODUŁ WYŚWIETLACZA LED STEROWANY MAGISTRALĄ I2C - PŁYTKA DRUKOWANA I ZAPOGRAMOWANY UKŁAD
Brak towaru