- Obecnie brak na stanie
Produkty
Kategorie
- Kategorie główne
-
- ARDUINO
- AUTOMATYKA
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
- DRUK 3D
- EDUKACJA
- ELEKTRONIKA
- Akcesoria PC
- Chłodzenie
- Czujniki
- Czujniki 6DOF/9DOF/10DOF
- Czujniki ciśnienia
- Czujniki gazów
- Czujniki Halla
- Czujniki jakości cieczy
- Czujniki jakości powietrza
- Czujniki magnetyczne (kompasy)
- Czujniki medyczne
- Czujniki nacisku
- Czujniki odbiciowe
- Czujniki odległości
- Czujniki PH
- Czujniki podczerwieni
- Czujniki poziomu cieczy
- Czujniki położenia
- Czujniki prądu
- Czujniki przepływu
- Czujniki przyspieszenia (akcelerometry)
- Czujniki ruchu
- Czujniki światła i koloru
- Czujniki temperatury
- Czujniki wibracji
- Czujniki wilgotności gleby
- Czujniki wilgotności powietrza
- Żyroskopy
- Drukarki
- Elementy pasywne
- Gadżety
- GPS
- Inteligentne ubrania
- Kamery i akcesoria
- Karty pamięci i inne nośniki danych
- Komunikacja
- LED - diody, wyświetlacze, paski
- Materiały przewodzące
- Moduły elektroniczne
- Akcesoria JTAG
- Audio
- Czytniki kart pamięci
- Czytniki kodów paskowych
- Czytniki linii papilarnych
- Ekspandery linii I/O
- Enkodery
- Generatory DDS/PLL
- Klawiatury, przyciski
- Konwertery CAN
- Konwertery napięć
- Konwertery RS485
- Konwertery USB - I2C / 1-Wire / SPI
- Konwertery USB - UART / RS232
- Moduły HMI
- Moduły pamięci
- Moduły RTC
- Moduły z wyjściami mocy
- Moduły zasilające
- Obraz i wideo
- Odbiorniki podczerwieni TSOP
- Potencjometry cyfrowe
- Przetworniki A/C i C/A
- Rejestratory danych (data logger)
- Sterowniki LED
- Sterowniki serw
- Sterowniki silników
- Półprzewodniki
- Button
- Czujniki
- Czujniki dotykowe (Touch)
- Diody
- Energy harvesting
- Generatory PLL
- Inne
- Konwertery logiczne
- Liczniki energii
- Mikrokontrolery
- Mikroprocesory DSP
- Mostki prostownicze
- Optotriaki i transoptory
- Pamięci
- Przetworniki a/c (ADC)
- Przetworniki c/a (DAC)
- Sterowniki i mostki IGBT
- Sterowniki LED
- Sterowniki silników
- Syntezery DDS
- Timery
- Tranzystory
- Układy analogowe
- Układy audio
- Układy cyfrowe
- Układy interfejsowe
- Układy programowalne
- Układy RF
- Układy RTC
- Układy SoC
- Układy zasilające
- Układy zerujące
- Zabezpieczenia ESD
- Przekaźniki
- Przetworniki dźwięku
- Przewody
- Przewody świecące i akcesoria
- Przełączniki i przyciski
- Płytki prototypowe
- Wyświetlacze
- Złącza
- Adaptery USB PD do laptopów
- Gniazda do kart pamięci
- Gniazdka RJ-45
- Igły testowe (pogo pin)
- Konektory
- Podstawki
- Szybkozłącza
- Zworki
- Złącza ARK (Terminal Block)
- Złącza FFC / FPC ZIF
- Złącza goldpin
- Złącza IDC
- Złącza inne
- Złącza Jack
- Złącza JST
- Złącza koncentryczne (RF)
- Złącza krokodylkowe
- Złącza obrotowe
- Złącza szufladowe D-Sub
- Złącza USB
- Złącza zasilania DC
- Akcesoria PC
- KSIĄŻKI
- MECHANIKA
- MINIKOMPUTERY (SBC)
- PRZYRZĄDY POMIAROWE
- RASPBERRY PI
- Akcesoria do Raspberry Pi
- Chłodzenie do Raspberry Pi
- Kamery do Raspberry Pi
- Karty pamięci do Raspberry Pi
- Moduły rozszerzające do Raspberry Pi
- Obudowy do Raspberry Pi
- Prototypowanie Raspberry Pi
- Przewody audio-wideo do Raspberry Pi
- Raspberry Pi 3 model A+
- Raspberry Pi 3 model B
- Raspberry Pi 3 model B+
- Raspberry Pi 4 model B
- Raspberry Pi 400
- Raspberry Pi 5
- Raspberry Pi Compute Module
- Raspberry Pi model A/B+/2
- Raspberry Pi Pico
- Raspberry Pi Zero
- Raspberry Pi Zero 2 W
- Wyświetlacze do Raspberry Pi
- Zasilanie do Raspberry Pi
- WARSZTAT
- Chemia
- Elektronarzędzia
- Igły dozownicze
- Imadła
- Kleje i klejarki
- Listwy zasilające
- Lutowanie
- Akcesoria do lutowania
- Akcesoria SMD
- Chemia lutownicza
- Cyna
- Gąbki i czyściki
- Groty do lutownic
- Grzałki oraz kolby lutownicze
- Kulki BGA
- Laminaty
- Lutownice kolbowe
- Lutownice przenośne
- Maty i akcesoria antystatyczne (ESD)
- Myjki ultradźwiękowe
- Odsysacze do usuwania cyny
- Opalarki
- Pasty lutownicze
- Pędzle i szczotki ESD
- Plecionki do usuwania cyny
- Podgrzewacze
- Podstawki pod lutownice
- Silikonowe maty do lutowania
- Stacje lutownicze
- Tygle lutownicze
- Uchwyty, lupy
- Mikroskopy
- Miniwiertarki, miniszlifierki
- Narzędzia
- Noże i nożyczki
- Okulary ochronne
- Organizery
- Pęsety
- Plotery i Frezarki CNC
- Rurki termokurczliwe
- Ściągacze izolacji
- Taśmy
- Zaciskarki
- Zasilacze laboratoryjne
- Chemia
- WYCOFANE Z OFERTY
- WYPRZEDAŻ
- ZASILANIE
- ZESTAWY URUCHOMIENIOWE
- Atmel SAM
- Atmel Xplain
- AVR
- DFRobot FireBeetle
- ESP32
- ESP8266
- Feather / Thing Plus
- Freedom (Kinetis)
- Google Coral
- Inne zestawy uruchomieniowe
- M5Stack
- micro:bit
- Moduły peryferyjne
- Nordic nRF
- OPROGRAMOWANIE
- Particle Photon
- PIC
- Programatory Segger
- Programatory uniwersalne
- Raspberry Pi RP2040
- RFID
- RISC-V
- Seeed Studio LinkIt
- Sparkfun MicroMod
- STM32
- STM32 Discovery
- STM32 MP1
- STM32 Nucleo
- STM8
- Teensy
- WRTNode
- XIAO/Qt PY
- Atmel SAM
- ZESTAWY URUCHOMIENIOWE FPGA
- ARDUINO
Nowości
Nowości
Programowanie Windows
Charles Petzold
Wysyłka gratis
darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Wysyłka tego samego dnia
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
14 dni na zwrot
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Autor: Charles Petzold
ISBN: 83-87216-90-9
1296 str.
Twarda oprawa
Wydawnictwo: RM
O książce
Najbardziej znana, najlepsza i najczęściej wykorzystywana książka programistyczna na świecie.
"Zajrzyj do Petzolda" to zdanie, które kończy wiele rozmów o programowaniu w środowisku Windows. W piątym
amerykańskim, a drugim polskim wydaniu Programowania Windows zdobywca prestiżowej nagrody Windows Pioneer Award
uaktualnił tekst o zagadnienia związane z najnowszymi wersjami systemu operacyjnego Windows - raz jeszcze
docierając do serca programowania API Win32.
Omawia między innymi:
- podstawy - okna dialogowe, wprowadzanie danych
- Unicode
- grafikę - rysowanie, tekst, czcionki, bitmapy i metapliki
- jądro i drukarki
- dźwięk i muzykę
- biblioteki powiązane dynamicznie
- wielozadaniowość i wielowątkowość
- programowanie dla potrzeb Internetu i intranetu
- interfejs wielodokumentowy
Pełna przykładów książka jest źródłem wszelkiej wiedzy dla wszystkich programistów, niezależnie od ich poziomu
zaawansowania, którzy zajmują się Windows 95, Windows 98 lub Windows NT. Nie obejdzie się bez niej żaden
szanujący się informatyk.
Spis treści:
Część I: Podstawy
Rozdział 1: Zaczynamy
Środowisko Windows - Historia Windows
- Cechy Windows
- Łączenie dynamiczne
Opcje programowania Windows - API i modele pamięci
- Opcje języka programowania
- Środowisko programistyczne
- Dokumentacja API
Pierwszy program windowsowy - Tryb znakowy
- Odpowiednik windowsowy
- Pliki nagłówkowe
- Punkt startowy programu
- Funkcja MessageBox
- Kompilowanie, łączenie i uruchamianie
Rozdział 2: Wprowadzenie do unikodu
Krótka historia zestawów znaków - Standardy amerykańskie
- Inne języki
- Rozszerzenie ASCII
- Zestaw znaków dwubajtowych
- Ratunek w unikodzie
Szerokie znaki i C - Typ danych char
- Szersze znaki
- Funkcje biblioteki znaków szerokich
- Utrzymywanie pojedynczego źródła
Szerokie znaki i Windows - Typy plików nagłówkowych Windows
- Wywołania funkcji Windows
- Funkcje obsługi łańcuchów znaków w Windows
- Użycie printf w Windows
- Formatowanie okna komunikatu
- Wielojęzyczność i ta książka
Rozdział 3: Windows i komunikaty
Własne okno - Przegląd architektury
- Program HELLOWIN
- Myślenie globalne
- Rejestracja klasy okna
- Tworzenie okna
- Wyświetlanie okna
- Pętla komunikatów
- Procedura okna
- Przetwarzanie komunikatów
- Odtwarzanie pliku dźwiękowego
- Komunikat WM_PAINT
- Komunikat WM_DESTROY
Przeszkody w programowaniu windowsowym - Nie wywołuj mnie, ja wywołam ciebie
- Komunikaty kolejkowane i niekolejkowane
- Szybkie wejście i wyjście
Rozdział 4: Wyświetlanie tekstu
Malowanie i odświeżanie - Komunikat WM_PAINT
- Prostokąty zatwierdzone i unieważnione
Wprowadzenie do GDI - Kontekst urządzenia
- Otrzymywanie uchwytu kontekstu urządzenia. Sposób pierwszy
- Struktura informacji o malowaniu
- Otrzymywanie uchwytu kontekstu urządzenia. Sposób drugi
- Funkcja TextOut ? szczegóły
- Czcionka systemowa
- Rozmiary znaku
- Rozmiary tekstu ? szczegóły
- Formatowanie tekstu
- Składanie wszystkiego w całość
- Procedura okna w SYSMETS1.C
- Brak miejsca
- Wielkość obszaru roboczego
Paski przewijania - Zakres i pozycja paska przewijania
- Komunikaty paska przewijania
- Przewijanie SYSMETS
- Dostosowanie programu do malowania
Poprawianie przewijania - Funkcje informacyjne pasków przewijania
- Jak przewijać minimalnie?
- Nowy SYSMETS
- Nie lubię myszy
Rozdział 5: Podstawy grafiki
Struktura GDI - Filozofia GDI
- Wywołania funkcji GDI
- Podstawowe elementy GDI
- Pozostałe elementy GDI
Kontekst urządzenia - Pobieranie uchwytu kontekstu urządzenia
- Pobieranie informacji o kontekście urządzenia
- Program DEVCAPS1
- Rozmiar urządzenia
- Informacje o kolorach
- Atrybuty kontekstu urządzenia
- Zapamiętywanie kontekstu urządzenia
Rysowanie punktów i linii - Podświetlanie pikseli
Linie proste - Funkcje obramowania
- Krzywe sklejane Béziera
- Używanie piór standardowych
- Tworzenie, wybieranie i usuwanie piór
- Zapełnianie przerw
- Tryby rysowania
Rysowanie wypełnionych obszarów - Funkcja Polygon i tryb wypełniania wielokąta
- Malowanie wnętrza
Tryby odwzorowania GDI - Współrzędne urządzenia i współrzędne logiczne
- Systemy współrzędnych urządzenia
Widok i okno - Praca w trybie MM_TEXT
- Metryczne tryby odwzorowania
- ?Modyfikowalne? tryby odwzorowania
- Program WHATSIZE
Prostokąty, regiony i obcinanie - Praca z prostokątami
- Losowo kreślone prostokąty
- Tworzenie i malowanie regionów
- Obcinanie za pomocą prostokątów i regionów
- Program CLOVER
Rozdział 6: Klawiatura
Podstawowe informacje - Ignorowanie klawiatury
- Kto ma fokus
- Kolejki i synchronizacja
- Klawisze a znaki
Komunikaty klawiaturowe - Klawisze systemowe i niesystemowe
- Kody klawiszy wirtualnych
- Informacja przekazywana przez lParam
- Stany klawisza [Shift]
- Korzystanie z komunikatów związanych z naciskaniem klawiszy
- Wzbogacanie SYSMETS o obsługę klawiatury
Komunikaty znakowe - Cztery komunikaty znakowe
- Kolejność komunikatów
- Naciskane klawisze a znaki
- Komunikaty martwych znaków
Komunikaty klawiaturowe a zestawy znaków - Program KEYVIEW1
- Problem z klawiaturami narodowymi
- Zestawy znaków a czcionki
- A co z unikodem?
- TrueType i duże czcionki
Karetka (a nie kursor) - Funkcje karetki
- Program TYPER
Rozdział 7: Mysz
Podstawy - Kilka szybkich definicji
Komunikaty myszy dla obszaru roboczego - Proste przetwarzanie komunikatów myszy: przykład
- Obsługa klawiszy specjalnych
- Kliknięcia dwukrotne
Komunikaty myszy nie związane z obszarem roboczym - Komunikat testu na trafienie obrzeża okna
- Komunikaty generujące komunikaty
Testowanie trafienia w twoich programach - Przykład hipotetyczny
- Przykładowy program
- Emulacja myszy za pomocą klawiatury
- Dodanie interfejsu klawiatury do programu CHECKER
- Wykorzystanie okien potomnych do testowania trafienia
- Okna potomne w programie CHECKER
- Okna potomne a klawiatura
Przechwytywanie myszy - Blokowanie pro stokąta
- Przechwycenie
- Program BLOKOUT2
Kółko myszy Co dalej?
Rozdział 8: Zegar
Podstawowe informacje o zegarze - System i zegar
- Komunikaty zegarowe nie są asynchroniczne
Zegar: trzy metody wykorzystania - Metoda pierwsza
- Metoda druga
- Metoda trzecia
Wykorzystanie zegara - Zegar cyfrowy
- Pobieranie aktualnego czasu
- Wyświetlanie cyfr i dwukropków
- Być światowcem
- Zegar analogowy
Zegar a raporty
Rozdział 9: Kontrolki okna potomnego
Klasa przycisków - Tworzenie okien potomnych
- Komunikacja między kontrolkami a oknem nadrzędnym
- Komunikacja pomiędzy oknem nadrzędnym a kontrolkami
- Przyciski klasyczne (naciskane)
- Pola wyboru
- Przyciski opcji
- Pola grupy
- Modyfikacja tekstu przycisku
- Przyciski widoczne i dostępne
- Przyciski i fokus
Kontrolki a kolory - Kolory systemowe
- Kolory przycisku
- Komunikat WM_CTLCOLORBTN
- Przyciski rysowane przez program
Klasa statyczna Klasa paska przewijania - Program COLORS1
- Automatyczny interfejs klawiatury
- Zakładanie podklasy okna
- Kolorowanie tła
- Kolorowanie pasków przewijania i tekstów statycznych
Klasa edycji - Style klasy edycji
- Kody powiadamiania kontrolki edycji
- Posługiwanie się kontrolką edycji
- Komunikaty wysyłane do kontrolki edycji
Klasa pola listy - Style pola listy
- Umieszczanie łańcuchów w polu listy
- Zaznaczanie i pobieranie elementów listy
- Komunikaty wysłane przez pole listy
- Prosta aplikacja z polem listy
- Lista plików
- Program HEAD dla Windows
Rozdział 10: Menu i inne zasoby
Ikony, kursory, ciągi znaków i zasoby użytkownika - Dodawanie ikony do programu
- Uzyskiwanie uchwytu ikon
- Używanie ikon w programie
- Używanie własnych kursorów
- Ciągi znaków jako zasoby
- Zasoby użytkownika
Menu - Założenia menu
- Struktura menu
- Definiowanie menu
- Odwoływanie się do menu w programie
- Menu i komunikaty
- Program przykładowy
- Konwenanse w menu
- Definiowanie menu ? trudniejszy sposób
- Ruchome menu rozwijane (menu podręczne)
- Używanie menu systemowego
- Zmienianie menu
- Inne polecenia menu
- Niestandardowe podejście do menu
Klawisze skrótu - Dlaczego należy używać klawiszy skrótu
- Niektóre zasady przypisywania skrótów
- Tabela skrótów
- Wczytywanie tabeli skrótów
- Tłumaczenie naciśnięć klawiszy
- Odbieranie komunikatów klawiatury
- Program POPPAD z menu i klawiszami skrótu
- Udostępnianie elementów menu
- Przetwarzanie opcji menu
Rozdział 11: Okna dialogowe
Modalne okna dialogowe - Tworzenie okna dialogowego About
- Okno dialogowe i jego szablon
- Procedura okna dialogowego
- Wyświetlanie okna dialogowego
- Wariacje na temat
- Bardziej złożone okna dialogowe
- Praca z kontrolkami w oknie dialogowym
- Przyciski OK i Cancel
- Unikanie zmiennych globalnych
- Grupy i miejsca przejścia tabulatorem
- Rysowanie w oknie dialogowym
- Używanie innych funkcji z oknami dialogowymi
- Definiowanie własnych kontrolek
Niemodalne okna dialogowe - Różnice między modalnymi i niemodalnymi oknami dialogowymi
- Program COLORS w nowej wersji
- Program HEXCALC: okno zwykłe czy dialogowe?
Standardowe okna dialogowe - Nowa wersja programu POPPAD
- Operacje wejścia/wyjścia na plikach Unicode
- Zmiana czcionki
- Wyszukiwanie i zastępowanie
- Program Windows zawierający tylko jedno wywołanie funkcji
Rozdział 12: Schowek
Proste zastosowanie Schowka - Standardowe formaty danych Schowka
- Przydzielanie pamięci
- Przenoszenie tekstu do Schowka
- Pobieranie tekstu ze Schowka
- Otwieranie i zamykanie Schowka
- Schowek i Unicode
Poza standardowymi zastosowaniami Schowka - Używanie kilku elementów danych
- Opóźnione przenoszenie
- Własne formaty danych
Tworzenie podglądu Schowka - Łańcuch podglądu Schowka
- Funkcje i komunikaty podglądu Schowka
- Prosty podgląd Schowka
Część II: Grafika
Rozdział 13: Drukowanie
Podstawy drukowania - Drukowanie a buforowanie
- Kontekst urządzenia drukującego
- Rozszerzony program DEVCAPS
- Wywołanie PrinterProperties
- Sprawdzanie cechy BitBlt
- Najprostszy program drukujący
Drukowanie grafiki i tekstu - Drukowanie konturu
- Anulowanie wydruku i procedura Abort
- Jak Windows korzysta z AbortProc
- Implementacja procedury AbortProc
- Tworzenie okna dialogowego Printing
- Drukowanie w programach POPPAD
Rozdział 14: Bitmapy i BitBlty
Podstawowe wiadomości o bitmapach - Skąd się biorą bitmapy?
Rozmiary bitmap - Kolor i bitmapy
- Urządzenia rzeczywiste
- Obsługa bitmap w GDI
Transfer bloków bitowych - Prosty BitBlt
- Rozciąganie bitmap
- Tryb StretchBlt
- Operacje rastrowe
- Blt desenia
Obiekt bitmapy GDI - Tworzenie DDB
- Bity bitmapy
- Kontekst urządzenia pamięciowego
- Wczytywanie bitmap z zasobów
- Format bitmapy monochromatycznej
- Bitmapowe pędzle
- Rysowanie na bitmapach
- Bitmapa cieniowa
- Wykorzystanie bitmap w menu
- Nieprostokątne obrazy bitmapowe
- Prosta animacja
- Bitmapy poza oknem
Rozdział 15: Bitmapa niezależna od urządzeń
Format pliku DIB - DIB w stylu OS/2
- Do góry nogami!
- Bity pikseli DIB
- Rozszerzony format DIB Windows
- Realia
- Kompresja DIB
- Maskowanie kolorów
- Nagłówek wersji 4
- Nagłówek wersji 5
- Wyświetlanie informacji DIB
Wyświetlanie i drukowanie - Penetracja wnętrza DIB
- Piksel na piksel
- Postawiony na głowie świat DIB
- Wyświetlanie sekwencyjne
- Rozciąganie i dopasowywanie
- Konwersja kolorów, palety oraz szybkość działania
Połączenie DIB i DDB - Tworzenie DDB z DIB
- Od DDB do DIB
- Sekcja DIB
- Więcej o odmienności sekcji DIB
- Opcja odwzorowania pliku
- Podsumowanie
Rozdział 16: Palette Manager
Stosowanie palet - Sprzęt wideo
- Wyświetlanie odcieni szarości
- Komunikaty palety
- Indeks palety
- Zapytanie o możliwość obsługi palety
- Paleta systemowa
- Inne funkcje palety
- Problem działań rastrowych
- Przyglądając się palecie systemowej
- Animacja palety
- Podskakująca piłka
- Animacja jednej pozycji palety
- Aplikacje inżynierskie
Palety i obrazy rzeczywiste - Palety i upakowane DIB
- Paleta wielozadaniowa
- Paleta półtonowa
- Indeksowanie palety kolorów
- Palety i obiekty bitmap
- Palety i sekcje DIB
Biblioteka obsługi DIB - Struktura DIBSTRUCT
- Funkcje informacyjne
- Odczytywanie i zapisywanie pikseli
- Tworzenie i konwersja sekcji DIB
- Plik nagłówkowy DIBHELP i makra
- Program DIBBLE
Palety proste; palety optymalne - Konwersja formatów
Rozdział 17: Tekst i czcionki
Proste wyświetlanie tekstu - Funkcje rysowania tekstu
- Atrybuty kontekstu urządzenia dla tekstu
- Czcionki zapasowe
Czcionki ? informacje podstawowe - Typy czcionek
- Czcionki TrueType
- Atrybuty czy style?
- Rozmiar punktowy
- Interlinia i odstępy między znakami
- Problem logicznego cala
Czcionka logiczna - Tworzenie i wybieranie czcionki logicznej
- Program PICKFONT
- Struktura czcionki logicznej
- Algorytm odwzorowania czcionek
- Uzyskiwanie informacji o czcionce
- Zestawy znaków i Unicode
- System EZFONT
- Obracanie czcionki
Wyliczanie czcionek - Funkcje wyliczające
- Okno dialogowe ChooseFont
Formatowanie akapitu - Proste formatowanie tekstu
- Praca z akapitami
- Podgląd wydruku
Trochę śmiesznych i fantazyjnych efektów - Ścieżka GDI
- Pisaki o rozszerzonych możliwościach
- Cztery przykładowe programy
Rozdział 18: Metapliki
Stary format metapliku - Proste zastosowanie metaplików przechowywanych w pamięci
- Zapisywanie metaplików na dysku
- Stary format metapliku i Schowek
Rozszerzone metapliki - Procedura podstawowa
- Zajrzyjmy do środka
- Metapliki i obiekty GDI
- Metapliki i bitmapy
- Wyliczanie metapliku
- Osadzanie obrazów
- Podgląd metapliku rozszerzonego i wydruki
- Wyświetlanie szczegółów w metaplikach
- Skalowanie i proporcje rozmiarów
- Tryby odwzorowania i metapliki
- Odwzorowanie i odtwarzanie
Część III: Zagadnienia zaawansowane
Rozdział 19: Interfejs wielodokumentowy
Koncepcja MDI - Elementy MDI
- Obsługa MDI
Przykładowa implementacja MDI - Trzy menu
- Inicjacja programu
- Tworzenie okien potomnych
- Przetwarzanie komunikatu Więcej okien
- Okna potomne, okna dokumentów
- Sprzątanie
Rozdział 20: Wielozadaniowość i wielowątkowość
Historia wielozadaniowości - Wielozadaniowość w systemie DOS?
- Wielozadaniowość bez wywłaszczania
- Menedżer prezentacji i szeregowa kolejka komunikatów
- Rozwiązanie wielowątkowe
- Architektura wielowątkowa
- Uciążliwość wątków
- Przewaga Windows
- Nowość! Ulepszona formuła! Dostępne z wątkami!
Wielowątkowość w Windows - Losowe prostokąty raz jeszcze
- Zadanie z konkursu programistycznego Microsoftu
- Rozwiązanie wielowątkowe
- Jakieś problemy?
- Zalety snu
Synchronizacja wątków - Sekcja krytyczna
Sygnalizowanie zdarzeń - Program BIGJOB1
- Obiekt zdarzenia
Lokalna pamięć wątku (TLS)
Rozdział 21: Biblioteki dynamiczne
Podstawowe informacje o bibliotekach - Biblioteka ? temat-rzeka
- Przykładowy DLL
- Punkt wejścia i wyjścia biblioteki
- Program testowy
- Biblioteki dynamiczne a pamięć wspólna
- Program STRPROG
- Współużytkowanie danych przez instancje programu STRPROG
Różne tematy związane z bibliotekami dynamicznymi - Dynamiczna konsolidacja bez importu
- Biblioteki z samymi zasobami
Rozdział 22: Dźwięk i muzyka
Windows i multimedia - Urządzenia systemów multimedialnych
- Przegląd API
- Eksplorujemy MCI ? program TESTMCI
- MCITEXT a CD audio
Dźwięk wave - Dźwięk a kształt fali
- Modulacja kodowo-impulsowa
- Częstotliwość próbkowania
- Rozmiar próbki
- Programowe generowanie sygnałów sinusoidalnych
- Cyfrowy odtwarzacz dźwięku
- Rozwiązanie alternatywne z zastosowaniem MCI
- Rozwiązanie ze znakowymi poleceniami MCI
- Format pliku wave
- Eksperymenty z syntezą addytywną
- Budzenie za pomocą dźwięków wave
Muzyka MIDI - Działanie MIDI
- Zmiana programu
- Kanały MIDI
- Komunikaty MIDI
- Wprowadzenie do sekwencji MIDI
- Symulowanie syntezatora MIDI z klawiatury PC
- Automat perkusyjny MIDI
- Multimedialne funkcje związane z czasem
- Operacje na plikach typu RIFF
Rozdział 23: Smak Internetu
Gniazda Windows - Gniazda a TCP/IP
- Sieciowe usługi związane z czasem
- Program NETTIME
WinInet i FTP - Przegląd FTP API
- Program demonstrujący ściąganie plików z serwera FTP
Indeks
Produkty z tej samej kategorii (16)
Bateria alkaliczna Energizer Industrial (R6, LR06, duży paluszek) 1 sztuka, napięcie 1.5V, pojemność 2700mAh. Waga 23g
Brak towaru
Brak towaru
Moduł 4-kanałowego sterownika silników DC przeznaczony do współpracy z zestawami M5Stack. Zasilany napięciem od 6 do 12 V, może obsługiwać enkodery. M5Stack DC MOTOR
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Zestaw startowy zawierający Raspberry Pi 4B 8 GB oraz wszystkie niezbędne akcesoria: kartę pamięci microSD 32 GB z systemem Rasberry Pi OS, linijkę, przewód Ethernet oraz oficjalne akcesoria: obudowę, zestaw chłodzący, zasilacz i przewód HDMI
Brak towaru
16Kbit, 2-Wire Bus Serial EEPROM with full memory Write Protect, ATM, DIP08, RoHS
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru