- Obecnie brak na stanie
Anders Göransson
Tytuł oryginału: Efficient Android Threading: Asynchronous processing techniques for Android applications
Tłumaczenie: Lech Lachowski
ISBN: 978-83-246-9614-7
Data wydania: 2015-02-24
Format: 168x237
Stron: 248
Wykorzystaj w pełni potencjał wątków!
Jeżeli chcesz tworzyć aplikacje dostarczające użytkownikom doskonałych wrażeń, jeżeli chcesz wykonywać skomplikowane zadania szybciej lub po prostu musisz jednocześnie wykonywać różne działania — naucz się korzystać z wątków. Tworzenie programów wielowątkowych jest trudne, ale opanowanie tej sztuki pozwoli Ci osiągnąć wymierne korzyści!
Ta książka w całości poświęcona jest korzystaniu z wątków na platformie Android. Dzięki niej poznasz przeróżne sposoby asynchronicznego przetwarzania oraz ich zalety i wady. Jednak na samym początku zapoznasz się z podstawowymi informacjami dotyczącymi wielowątkowości w języku Java. Dowiesz się, w jaki sposób wątki komunikują się ze sobą i synchronizują dostęp do zasobów oraz jak nimi zarządzać. Kolejne rozdziały zawierają sporą dawkę wiedzy na temat różnych technik asynchronicznych. Zapoznanie się z ich treścią ułatwi Ci wybór techniki, która spełni Twoje wymagania, gdy sam zabierzesz się za tworzenie aplikacji wielowątkowej. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla programistów chcących w pełni wykorzystać możliwości platformy Android.
Przewodnik po świecie wątków platformy Android!
Spis treści
Przedmowa (11) 1. Komponenty systemu Android oraz potrzeba przetwarzania wieloprocesorowego (15)
CZĘŚĆ I. PODSTAWY (27) 2. Wielowątkowość w Javie (29)
3. Wątki w systemie Android (41)
4. Komunikacja wątków (49)
5. Komunikacja między procesami (81)
6. Zarządzanie pamięcią (93)
CZĘŚĆ II. TECHNIKI ASYNCHRONICZNE (107) 7. Zarządzanie cyklem życia wątku podstawowego (109)
8. Klasa HandlerThread: wysokopoziomowy mechanizm kolejkowania (121)
9. Kontrola wykonywania wątku za pomocą frameworku wykonawcy (131)
10. Wiązanie zadania w tle z wątkiem interfejsu użytkownika za pomocą klasy AsyncTask (151)
11. Usługi (169)
12. Klasa IntentService (189)
13. Uzyskiwanie dostępu do klasy ContentProvider za pomocą klasy AsyncQueryHandler (197)
14. Automatyczne wykonywanie w tle za pomocą ładowarek (207)
15. Podsumowanie: wybór techniki asynchronicznej (229)
A. Bibliografia (235) Skorowidz (237)
Brak towaru
SUPERLUMISCENCYJNY MODUŁOWY OŚWIETLACZ 9XLED NIEBIESKIE 20mA - ZESTAW DO SAMODZIELNEGO MONTAŻU
Brak towaru
Igła dozownicza do precyzyjnej aplikacji kleju, fluxu o średnicy wewnętrznej 1,5mm i średnicy zewnętrznej 1,8mm.
Brak towaru
Orange Pi 2 to komputer z SoC Alwinner H3 (4 rdzenie Cortex-A7, Mali400MP2 GPU), 1 GB RAM, 100 Mb Ethernet, WiFi 802.11 b/g/n. Dostępne są 4 porty USB 2.0, port USB OTG, złącze GPIO 2x20 kompatybilne z Raspberry Pi 2 oraz gniazdo kart micro-SD.
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
ATmega32U4-AU to mikrokontroler z rodziny AVR w obudowie TQFP44, wyposażony jest w pamięci: 32 kB Flash, 2.5 kB SRAM, 1 kB EEPROM. Dodatkowe wyposażenie to: interfejs UART oraz interfejs SPI. Napięcie zasilania to 2,7..5,5 V, maksymalne taktowanie 16 MHz.
Brak towaru
Zestaw AVT do samodzielnego montażu sterownika lampki nocnej z układem czasowym. AVT1969 B
Brak towaru
Brak towaru
Przewód głośnikowy, dwużyłowy o przekroju 0,75 mm2, czarno-czerwony, izolacja wykonana z PVC. Cena za metr bieżący. TASKER TSK52
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Filament firmy ROSA3D wykonany z wysokiej jakości granulatu PLA. Na szpuli nawinięte jest 0,8 kg filamentu o średnicy 1,75 mm. ROSA3D PLA Multicolor Silk Moon
Brak towaru
Pudełko na karty od UGEARS to nie tylko funkcjonalny organizer, ale również piękny element dekoracyjny Twojego domu. Możesz skoncentrować się na grze, nie martwiąc się bałaganem na stole. Zacznij przygodę z UGEARS i zobacz, jak można połączyć świat mechaniki z pasją do gier. UGears 70068
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Anders Göransson