Kategorie

Kamami.pl - oficjalny dystrybutor Raspberry Pi

Zamówienie

Zamów i zapłać w ciągu

a przesyłkę wyślemy jeszcze dzisiaj

Nowe produkty



Podwozie Dagu Wild Thumper 6WD, czarne, 75:1

Terenowe podwozie Dagu Wild Thumper 6WD w kolorze czarnym, w komplecie koła o średnicy 120 mm oraz silniki z przekładnią 75:1. Podwozie jest wykonane z blachy aluminiowej, otwory o średnicy 4 mm rozmieszczone co 10 mm umożliwiają montaż kontrolera oraz akcesoriów. Pololu 1563

Więcej szczegółów

ID: 195606

1 319,77 zł brutto (23% VAT)
1 072,98 zł netto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Opis

Wytrzymałe, terenowe podwozie z napędem na 6 kół firmy Dagu Electronics. Zostało zaprojektowane z myślą o poruszaniu się po nierównym terenie i stromych wzniesieniach, dzięki czemu jest doskonałą platformą dla każdego robota, który musi wykonywać zadania w trudnym środowisku. Konstrukcja wyposażona jest w sześć silników prądu stałego z mosiężnymi szczotkami i stalowymi przekładniami 75:1, które napędzają duże koła o średnicy 120 mm. Unikalny system zawieszenia „super-twist” utrzymuje każde koło w kontakcie z podłożem, zapewniając maksymalną przyczepność nawet podczas jazdy po nierównych lub wyboistych nawierzchniach. Zawieszenie można dostosować do różnych obciążeń i warunków. Obudowa wykonana jest z odpornej na korozję, anodyzowanej płyty aluminiowej o grubości 2 mm, wszystkie nakrętki, śruby i śruby są ze stali nierdzewnej, a mosiężne mocowania i sprężyny zawieszenia są niklowane. Przy zasilaniu napięciem 7,2 V podwozie osiągnąć prędkość maksymalną około 3 km/h, a każdy silnik ma moment obrotowy około 11 kg-cm.

Aluminiowa płyta podwozia ma otwory 4 mm rozmieszczone co 10 mm, co zapewnia łatwy montaż elektroniki sterującej, czujników i dodatkowego sprzętu, a przy maksymalnym zalecanym udźwigu wynoszącym 5 kg platforma jest w stanie przewozić dodatkowy ładunek. Dwie przegrody w podwoziu zostały zaprojektowane do przechowywania akumulatorów 7,2 V sub-C, które są powszechnie używane w samochodach RC. W tych przegrodach mieszczą się łącznie cztery takie akumulatory. Wnętrze obudowy zawiera również wygodne zaciski śrubowe do podłączenia przewodów akumulatora i sterownika silnika.

Dagu Wild Thumper to podwozie z napędem różnicowym, co oznacza, że ​​skręcanie odbywa się poprzez napędzanie silników po obu stronach platformy z różnymi prędkościami. Trzy silniki po każdej stronie robota są połączone równolegle, więc do uruchomienia podwozia potrzebne są tylko dwa kanały sterowania. Silniki są przeznaczone do maksymalnego znamionowego napięcia roboczego 7,2 V (minimum 2 V), przy maksymalnym poborze prądu 6,6 A.

Właściwości

  • Przekładnia silników: 75:1
  • Prześwit: 60 mm
  • Maksymalna zalecana ładowność: 5 kg
  • Zalecane napięcie silnika: 2 V do 7,5 V
  • Prąd maksymalny przy 7,2 V: 6,6 A na silnik
  • Prąd jałowy przy 7,2 V: 420 mA na silnik
  • Prędkość wału wyjściowego bez obciążenia przy 7,2 V: 160 obr/min
  • Moment obrotowy przy 7,2 V: 11 kg-cm na silnik
  • Wymiary: 420 x 300 x 130 mm
  • Waga: 2,7 kg

Do pobrania

Producent

Produkty powiązane