- Obecnie brak na stanie

Terenowe podwozie Dagu Wild Thumper 6WD w kolorze czarnym, w komplecie koła o średnicy 120 mm oraz silniki z przekładnią 75:1. Podwozie jest wykonane z blachy aluminiowej, otwory o średnicy 4 mm rozmieszczone co 10 mm umożliwiają montaż kontrolera oraz akcesoriów. Pololu 1563
Wytrzymałe, terenowe podwozie z napędem na 6 kół firmy Dagu Electronics. Zostało zaprojektowane z myślą o poruszaniu się po nierównym terenie i stromych wzniesieniach, dzięki czemu jest doskonałą platformą dla każdego robota, który musi wykonywać zadania w trudnym środowisku. Konstrukcja wyposażona jest w sześć silników prądu stałego z mosiężnymi szczotkami i stalowymi przekładniami 75:1, które napędzają duże koła o średnicy 120 mm. Unikalny system zawieszenia „super-twist” utrzymuje każde koło w kontakcie z podłożem, zapewniając maksymalną przyczepność nawet podczas jazdy po nierównych lub wyboistych nawierzchniach. Zawieszenie można dostosować do różnych obciążeń i warunków. Obudowa wykonana jest z odpornej na korozję, anodyzowanej płyty aluminiowej o grubości 2 mm, wszystkie nakrętki, śruby i śruby są ze stali nierdzewnej, a mosiężne mocowania i sprężyny zawieszenia są niklowane. Przy zasilaniu napięciem 7,2 V podwozie osiągnąć prędkość maksymalną około 3 km/h, a każdy silnik ma moment obrotowy około 11 kg-cm.
Aluminiowa płyta podwozia ma otwory 4 mm rozmieszczone co 10 mm, co zapewnia łatwy montaż elektroniki sterującej, czujników i dodatkowego sprzętu, a przy maksymalnym zalecanym udźwigu wynoszącym 5 kg platforma jest w stanie przewozić dodatkowy ładunek. Dwie przegrody w podwoziu zostały zaprojektowane do przechowywania akumulatorów 7,2 V sub-C, które są powszechnie używane w samochodach RC. W tych przegrodach mieszczą się łącznie cztery takie akumulatory. Wnętrze obudowy zawiera również wygodne zaciski śrubowe do podłączenia przewodów akumulatora i sterownika silnika.
Dagu Wild Thumper to podwozie z napędem różnicowym, co oznacza, że skręcanie odbywa się poprzez napędzanie silników po obu stronach platformy z różnymi prędkościami. Trzy silniki po każdej stronie robota są połączone równolegle, więc do uruchomienia podwozia potrzebne są tylko dwa kanały sterowania. Silniki są przeznaczone do maksymalnego znamionowego napięcia roboczego 7,2 V (minimum 2 V), przy maksymalnym poborze prądu 6,6 A.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Pololu Dual G2 High-Power Motor Driver 18v18 to rozszerzenie pozwalające na sterowanie dwoma silnikami prądu stałego przeznaczone dla płytek Arduino. Silnik mogą być zasilane napięciem 6,5-30V i pobierać maksymalnie prąd o natężeniu do 18A. Pololu 2515
Pololu G2 18v15 High Power to miniaturowy sterownik silnika DC. Zasilanie sterownika: 6,5...30 V. Wydajność prądowa modułu: 15 A. Moduł posiada zabezpieczenie przed napięciem wstecznym i przepięciami. Pololu 1362
Brak towaru
Brak towaru
Płytka PCB i zaprogramowany układ bezprzewodowego termometra Bluetooth. AVT1863 A+
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Filament FiberFlex 40D w kolorze Black o średnicy 1,75 mm. Na szpuli nawinięte jest 0,85 kg filamentu. Fiberlogy FiberFlex 40D Black
Płytka drukowana i zaprogramowany układ do licznika zdarzeń. AVT3188 A+
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
ATmega8515L-8AU to mikrokontroler z rodziny AVR w obudowie TQFP44, wyposażony jest w pamięci: 8 kB Flash, 512 kB SRAM, 512 B EEPROM. Dodatkowe wyposażenie to: interfejs UART oraz interfejs SPI. Napięcie zasilania to 2.7..5.5 V, maksymalne taktowanie 8 MHz.
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Jest to dolna część obudowy do ODROIDA XU4/XU4Q w kolorze niebieskim, do której można dokupić górną część w dowolnie wybranym kolorze, tworząc w całości zamkniętą obudowę.
Brak towaru
Zaciskarka HT106L firmy Prosonic, obsługuje złącza: F59, F11, F6, UHF58, HF8
Brak towaru
Zmontowany termometr z termoparą i alarmem. AVT1960 C
Brak towaru
Terenowe podwozie Dagu Wild Thumper 6WD w kolorze czarnym, w komplecie koła o średnicy 120 mm oraz silniki z przekładnią 75:1. Podwozie jest wykonane z blachy aluminiowej, otwory o średnicy 4 mm rozmieszczone co 10 mm umożliwiają montaż kontrolera oraz akcesoriów. Pololu 1563