TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier - sterownik silników DC
search
  • TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier - sterownik silników DC
  • TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier - sterownik silników DC - widok z góry
  • TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier - sterownik silników DC - zmontowany układ
  • TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier - sterownik silników DC - zawartość zestawu
  • TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier - sterownik silników DC - wyprowadzenia sterownika
ID: 571543
5906623478675
55,50 zł
Brutto

45,12 zł Netto

Sterownik umożliwia zasilanie silników napięciem w zakresie 10-47V i poborze prądu przy pracy ciągłej 1,7A (4,5A w szczycie) dla każdego z kanałów w trybie dual lub 3,4A (9A w szczycie) w trybie jednego kanału. Pololu 2999

24h
Dostępny
Dostępna ilość: 5
Kamami jest oficjalnym dystrybutorem modułów elektronicznych oraz części robotycznych Pololu. Wszystkie produkty tej marki w naszej ofercie są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producenta.
 

Wysyłka od 50 zł gratis

darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 50 PLN

 

Wysyłka tego samego dnia

Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00

 

14 dni na zwrot

Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań

Opis

TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier to uniwersalny sterownik silników DC umożliwiający sterowanie niezależnie dwoma silnikami DC lub jednym silnikiem ze zwiększonym obciążeniem prądowym. Sterownik może być zastosowany do silników zasilanych napięciem w zakresie 10-47 V i poborze prądu przy pracy ciągłej 1,7 A (4,5 A w szczycie) dla każdego z kanałów w trybie dual lub 3,4 A (9 A w szczycie) w trybie jednego kanału. Sterownik jest chroniony przez przegrzaniem i przeciążeniem prądowym oraz posiada zabezpieczenie przed napięciem wstecznym.

Uwaga!
Kondensatory zastosowane w układzie mają nominalne napięcie 50 V. Należy zachować szczególną ostrożność przy zastosowaniu zasilania silników przekraczające nominalne napięcie, ponieważ kondensatory mogą ulec uszkodzeniu.

Maksymalny prąd pobierany przez silniki może być ograniczony przez użytkownika dzięki możliwości zastosowania rezystora między wyprowadzeniami VREFA i VREFB sterownika. Sterowanie silnika może odbywać się poprzez trzypinowy interfejs (dwa piny kierunku i sygnał PWM) lub sterowanie dwoma sygnałami PWM podanymi na piny kierunku.

Właściwości

  • Mostek H z trybem podwójnym lub pojedynczym ze zwiększonym obciążeniem prądowym
  • Napięcie zasilania silników: 10-47 V
  • Maksymalny pobór prądu: 1,7 A (4,5 A w szczycie) dla każdego z kanałów w trybie podwójnym oraz 3,4 A (9 A w szczycie) w trybie pojedynczym
  • Wyjścia kompatybilne z logiką 3 V i 5 V
  • Uniwersalny interfejs wejściowy
  • Ochrona przed przegrzaniem i przeciążeniem układu
  • Obwód zabezpieczający przed napięciem wstecznym
  • Obwód wykrywający podłączenie obciążenia
  • Wymiary (bez wlutowanych złączy): 30,5 x 25,4 x 7,7 mm
  • Waga: 3,5 g

W zestawie

  • Rozszerzenie TB67H420FTG Dual/Single Motor Driver Carrier
  • Złącza śrubowe
  • Złącza goldpin męskie

 

571543

Cechy

Prąd wyjściowy
1,7 A
Ilość kanałów
2
Napięcie zasilania od
10 V
Napięcie zasilania do
47 V

Powiązane produkty

Produkty z tej samej kategorii (16)