- Obecnie brak na stanie
Produkty
Kategorie
- Kategorie główne
-
- ARDUINO
- AUTOMATYKA
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
- DRUK 3D
- EDUKACJA
- ELEKTRONIKA
- Akcesoria PC
- Chłodzenie
- Czujniki
- Czujniki 6DOF/9DOF/10DOF
- Czujniki ciśnienia
- Czujniki gazów
- Czujniki Halla
- Czujniki jakości cieczy
- Czujniki jakości powietrza
- Czujniki magnetyczne (kompasy)
- Czujniki medyczne
- Czujniki nacisku
- Czujniki odbiciowe
- Czujniki odległości
- Czujniki PH
- Czujniki podczerwieni
- Czujniki poziomu cieczy
- Czujniki położenia
- Czujniki prądu
- Czujniki przepływu
- Czujniki przyspieszenia (akcelerometry)
- Czujniki ruchu
- Czujniki światła i koloru
- Czujniki temperatury
- Czujniki wibracji
- Czujniki wilgotności gleby
- Czujniki wilgotności powietrza
- Żyroskopy
- Drukarki
- Elementy pasywne
- Gadżety
- GPS
- Inteligentne ubrania
- Kamery i akcesoria
- Karty pamięci i inne nośniki danych
- Komunikacja
- LED - diody, wyświetlacze, paski
- Materiały przewodzące
- Moduły elektroniczne
- Akcesoria JTAG
- Audio
- Czytniki kart pamięci
- Czytniki kodów paskowych
- Czytniki linii papilarnych
- Ekspandery linii I/O
- Enkodery
- Generatory DDS/PLL
- Klawiatury, przyciski
- Konwertery CAN
- Konwertery napięć
- Konwertery RS485
- Konwertery USB - I2C / 1-Wire / SPI
- Konwertery USB - UART / RS232
- Moduły HMI
- Moduły pamięci
- Moduły RTC
- Moduły z wyjściami mocy
- Moduły zasilające
- Obraz i wideo
- Odbiorniki podczerwieni TSOP
- Potencjometry cyfrowe
- Przetworniki A/C i C/A
- Rejestratory danych (data logger)
- Sterowniki LED
- Sterowniki serw
- Sterowniki silników
- Półprzewodniki
- Button
- Czujniki
- Czujniki dotykowe (Touch)
- Diody
- Energy harvesting
- Generatory PLL
- Inne
- Konwertery logiczne
- Liczniki energii
- Mikrokontrolery
- Mikroprocesory DSP
- Mostki prostownicze
- Optotriaki i transoptory
- Pamięci
- Przetworniki a/c (ADC)
- Przetworniki c/a (DAC)
- Sterowniki i mostki IGBT
- Sterowniki LED
- Sterowniki silników
- Syntezery DDS
- Timery
- Tranzystory
- Układy analogowe
- Układy audio
- Układy cyfrowe
- Układy interfejsowe
- Układy programowalne
- Układy RF
- Układy RTC
- Układy SoC
- Układy zasilające
- Układy zerujące
- Zabezpieczenia ESD
- Przekaźniki
- Przetworniki dźwięku
- Przewody
- Przewody świecące i akcesoria
- Przełączniki i przyciski
- Płytki prototypowe
- Wizja maszynowa (MV)
- Wyświetlacze
- Złącza
- Adaptery USB PD do laptopów
- Gniazda do kart pamięci
- Gniazdka RJ-45
- Igły testowe (pogo pin)
- Konektory
- Podstawki
- Szybkozłącza
- Zworki
- Złącza ARK (Terminal Block)
- Złącza FFC / FPC ZIF
- Złącza goldpin
- Złącza IDC
- Złącza inne
- Złącza Jack
- Złącza JST
- Złącza koncentryczne (RF)
- Złącza krokodylkowe
- Złącza obrotowe
- Złącza szufladowe D-Sub
- Złącza USB
- Złącza zasilania DC
- Akcesoria PC
- KSIĄŻKI
- MECHANIKA
- MINIKOMPUTERY (SBC)
- PRZYRZĄDY POMIAROWE
- RASPBERRY PI
- Akcesoria do Raspberry Pi
- Chłodzenie do Raspberry Pi
- Kamery do Raspberry Pi
- Karty pamięci do Raspberry Pi
- Moduły rozszerzające do Raspberry Pi
- Obudowy do Raspberry Pi
- Prototypowanie Raspberry Pi
- Przewody audio-wideo do Raspberry Pi
- Raspberry Pi 3 model A+
- Raspberry Pi 3 model B
- Raspberry Pi 3 model B+
- Raspberry Pi 4 model B
- Raspberry Pi 400
- Raspberry Pi 5
- Raspberry Pi 500
- Raspberry Pi Compute Module
- Raspberry Pi model A/B+/2
- Raspberry Pi Pico
- Raspberry Pi Zero
- Raspberry Pi Zero 2 W
- Wyświetlacze do Raspberry Pi
- Zasilanie do Raspberry Pi
- WARSZTAT
- Chemia
- Elektronarzędzia
- Igły dozownicze
- Imadła
- Kleje i klejarki
- Listwy zasilające
- Lutowanie
- Akcesoria do lutowania
- Akcesoria SMD
- Chemia lutownicza
- Cyna
- Gąbki i czyściki
- Groty do lutownic
- Grzałki oraz kolby lutownicze
- Kulki BGA
- Laminaty
- Lutownice kolbowe
- Lutownice przenośne
- Maty i akcesoria antystatyczne (ESD)
- Myjki ultradźwiękowe
- Odsysacze do usuwania cyny
- Opalarki
- Pasty lutownicze
- Pędzle i szczotki ESD
- Plecionki do usuwania cyny
- Podgrzewacze
- Podstawki pod lutownice
- Silikonowe maty do lutowania
- Stacje lutownicze
- Tygle lutownicze
- Uchwyty, lupy
- Mikroskopy
- Miniwiertarki, miniszlifierki
- Narzędzia
- Noże i nożyczki
- Okulary ochronne
- Organizery
- Pęsety
- Plotery i Frezarki CNC
- Rurki termokurczliwe
- Ściągacze izolacji
- Taśmy
- Zaciskarki
- Zasilacze laboratoryjne
- Chemia
- WYCOFANE Z OFERTY
- WYPRZEDAŻ
- ZASILANIE
- ZESTAWY URUCHOMIENIOWE
- Atmel SAM
- Atmel Xplain
- AVR
- DFRobot FireBeetle
- ESP32
- ESP8266
- Feather / Thing Plus
- Freedom (Kinetis)
- Google Coral
- Inne zestawy uruchomieniowe
- M5Stack
- micro:bit
- Moduły peryferyjne
- Nordic nRF
- OPROGRAMOWANIE
- Particle Photon
- PIC
- Programatory Segger
- Programatory uniwersalne
- Raspberry Pi RP2040
- RFID
- RISC-V
- Seeed Studio LinkIt
- Sparkfun MicroMod
- STM32
- STM32 Discovery
- STM32 MP1
- STM32 Nucleo
- STM8
- Teensy
- WRTNode
- XIAO/Qt PY
- Atmel SAM
- ZESTAWY URUCHOMIENIOWE FPGA
- ARDUINO
Nowości
Nowości
Animating with Blender
Wysyłka od 50 zł gratis
darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 50 PLN
Wysyłka tego samego dnia
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
14 dni na zwrot
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Blender expert and author Roland Hess walks you through the entire process of creating a short animation, from writing to storyboarding and blocking, through character creation, animation and rendering.
* Learn the ropes from Roland Hess, one of Blender's developers and a community guru for this FREE animation program, which was used in the previz for Spiderman 2
* Create a single short animation project from start to finish, take an in-depth look into how all of the Blender tools work together
* Study, pick apart and reuse all of the files from the animation referenced throughout the book, with the Blender software and sample animation files included on the companion DVD
Creating Short Animations with Blender
At A Glance
Chapter 1: An Overview of the Short Animation Process
This chapter gives a brief overview of the entire process of creating a short animation. It also provides advice and rationales about why it is important to actually follow the steps, as well as common pitfalls and how to avoid them.
Chapter 2: Story
Deciding on a story that fits the scope of your resources. Objective vs. subjective story lines, and why you need to know the difference. Deciding on a theme, and adding theme-supporting details and elements to the story. Also, screenplay format is introduced and advice is given on where it's appropriate (or unnecessary) to use.
Chapter 3: Storyboarding and the Story Reel
Emphasizes the absolute necessity of storyboarding, even if you can barely draw, and suggests some tools and techniques to make the job easier. Examples of how good storyboarding can lead to shorter production and render times later. Analyzing your storyboards for later optimization of shots, angles, and necessary sets and props. Also, it is shown how Blender can be used to assemble an initial Story Reel with a temporary sound track.
Chapter 4: Character Design and Creation
Although rough character designs have already been done in the storyboards, at some point you must decide how your characters will actually look. The chapter emphasizes matching character design with the theme of the story and ways to think about encoding the character's place in the theme into their appearance. Modeling to the needs of the character's storyboarded appearances and actions is shown, as well as optimizing meshes and materials for animation rendering.
Chapter 5: Libraries
Blender's library and linking system explained. Creating libraries for proper reuse and unification of digital assets. How libraries will benefit your production.
Chapter 6: Rough Sets, Blocking, Good Sound and an Animatic
Building the basic shapes for your sets, then blocking the shots from the story board with the low resolution set and static characters. Updating the story reel with a hard dialogue track and OpenGL stills and camera move animations.
Chapter 7: Rigging and Animation Testing
Rigging and skinning modeled characters with respect to their animation needs within the project. Testing the rig with sample animations. Creating facial morph targets for expression and lip sync.
Chapter 8: Character Animation: Blocking and Finishing
Per-shot files are created, and characters and rough sets are linked in from their libraries. Pose to Pose animation is shown. The story reel is updated with a pose-to-pose breakdown and gross timing is tested and adjusted. Blender's tools for refining animation, creating offsets, follow-through, anticipation, etc. are demonstrated.
Chapter 9: Lip Sync
Using the previously created shape keys to add facial expression and lip sync. Adding and scrubbing sound files.
Chapter 10: Special Effects: Physics, Fluids and Particles
Physics and particle tools are shown, with suggestions on when and where it is best to use them or to just fake their effects. Also, it is shown how to integrate this sort of procedurally generated animation into the main keyframed animation. Attention is given to render times and careful planning from the animatic.
Chapter 11: Final Sets and Backgrounds
Using the story reel as a guide, decisions are made as to static backgrounds vs. backgrounds created from live geometry. Sets are built to match the roughs with full resolution objects, sectioned per shot requirements, and saved as libraries for efficient linking and re-use. Static backgrounds are rendered and tweaked, with Normal and Z data for better compositing.
Chapter 12: Rendering and Post-Processing
The render layers system and compositor is shown, bringing together the final animation elements, final sets, backgrounds and special effects created previously. Common post-processing techniques like Blender's vector-based motion blur, depth of field and bloom/glow are shown.
Chapter 13: Editing and Final Output
Using Blender's Sequence Editor to edit the rendered, composited animation into the final product. Generating a variety of output formats (.avi, MPEG, Quicktime) and which are best for what.
Produkty z tej samej kategorii (16)
Zestaw ewaluacyjny LPCXpresso55S16 z mikrokontrolerem LPC55S16 z rdzeniem ARM Cortex-M33. Płytka zawiera wbudowany LPC-Link2, podsystem audio, akcelerometr, interfejsy USB i złącza Arduino. NXP LPC55S16-EVK
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
NAJMNIEJSZY MODUŁ MILIWOLTOMIERZA DO ZASILACZY - ZESTAW ZMONTOWANY I URUCHOMIONY
Brak towaru
Magnes trwały neodymowy walcowy o średnicy 6 mm i wysokości 2 mm.
Brak towaru
Brak towaru
Particle Photon to moduł IoT z mikrokontrolerem ARM (Cortex-M3) oraz modułem WiFi. Moduł ma wlutowane złącza goldpin 2,54 mm. SparkFun WRL-13774
Brak towaru
PCB i zaprogramowany układ do programowanego sterownika LED. AVT1881 A+
Brak towaru
Brak towaru
Płytka drukowana do uniwersalnego modułu zasilający 24V. AVT1895/24 A
Brak towaru
Brak towaru
Listwa zaciskowa męska, kątowa, 10-pinowa. Raster 3,81 mm. Wysokość 7 mm. KF2EDGR
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru