- Obecnie brak na stanie
Laurens Valk
Jeśli posiadasz własny zestaw MINDSTORMS, wiesz już, że dołączona do niego instrukcja opisuje zaledwie cząstkę wiedzy, która będzie Ci potrzebna do samodzielnej konstrukcji i programowania robota. Natomiast z księgą odkrywców rozpoczniesz przygodę, która pochłonie Cię na długo!
Ten przewodnik pomoże Ci w szybkim tempie zbudować wymarzoną maszynę. Pięćdziesiąt przykładowych programów oraz blisko dziewięćdziesiąt wskazówek programistycznych i konstrukcyjnych rozbudzi Twoją wyobraźnię! Wiele instrukcji opisanych krok po kroku ułatwi Ci tworzenie złożonych urządzeń, które się poruszają, używają czujników i korzystają z zaawansowanych technik, takich jak kable danych i zmienne.
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem, z tą książką poznasz podstawy tworzenia konstrukcji. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, szybko rozwiniesz swoje umiejętności programistyczne. To prawdziwa gratka dla konstruktorów w każdym wieku. Niezależnie od tego, czy masz kilkanaście czy kilkadziesiąt lat - cała naprzód ku nowej przygodzie!
Cenne wskazówki dla odkrywców znajdziesz również na stronie: http://www.discovery.laurensvalk.com.
Laurens Valk jest członkiem MINDSTORMS Community Partners (MCP), elitarnej grupy ekspertów MINDSTORMS, którzy pomagają w testowaniu i opracowywaniu nowych produktów NXT. Tworzy roboty z zestawów MINDSTORMS NXT od chwili, kiedy znalazły się one na rynku, a jeden z robotów jego projektu przedstawiono na pudełku zestawu NXT 2.0.
Spis treści
Podziękowania (XV) Wstęp (XVII)
CZĘŚĆ I POCZĄTKI 1. Gromadzenie części do robota (3)
2. Budowanie pierwszego robota (7)
3. Tworzenie i modyfikowanie programów (23)
4. Praca z blokami programowania: ruch, dźwięk i wyświetlacz (31)
5. Oczekiwanie, powtarzanie oraz inne techniki programistyczne (43)
CZĘŚĆ II BUDOWANIE I PROGRAMOWANIE ROBOTÓW WYPOSAŻONYCH W CZUJNIKI 6. Zrozumieć czujniki (55)
7. Używanie czujników dotyku, koloru i obrotu (67)
8. Strzelec: robotyczny system obronny (87)
9. Piechur: sześcionogi kroczący owad (121)
CZĘŚĆ III TWORZENIE ZAAWANSOWANYCH PROGRAMÓW 10. Używanie koncentratorów danych i kabli danych (149)
11. Używanie bloków danych oraz kabli danych w pętlach i z przełącznikami (171)
12. Używanie zmiennych, stałych oraz granie w gry na NXT (183)
CZĘŚĆ IV ZAAWANSOWANE PROJEKTY ROBOTÓW 13. Chwytak: autonomiczne ramię robotyczne (197)
14. Hybrydowy sorter klocków: sortowanie klocków według koloru i wielkości (237)
15. KAK: Kompaktowy alpinista kominowy (265)
Dodatek Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z łącznością (285)
Skorowidz (291)
Zestaw zawierający platformę Intel Edison oraz dedykowaną płytkę uruchomieniową, która umożliwia wyprowadzenie portów GPIO oraz 2 gniazd USB (micro AB), podłączenie zasilania 7..15V oraz wyłączenie układu za pomocą przycisku. EDI2BB.AL.K
Brak towaru
Cyfrowy mikroskop z wyświetlaczem LCD 3" oraz wyjściem HDMI. Mikroskop wyposażony został w sensor obrazu 3MPx o współczynniku powiększenia do 300 razy. Andonstar ADSM201
Brak towaru
Brak towaru
Listwa zaciskowa żeńska, 7-pinowa. Raster 3,5 mm. Wysokość 15,6 mm. KF2EDGK
Brak towaru
Płytka rozszerzeń PCF8574 IO to 8-bitowy ekspander I/O sterowany za pomocą interfejsu I2C. Do magistrali I2C można podłączyć do 8 kart rozszerzeń PCF8574 IO, zapewniając do 64 portów I/O. Waveshare 3708
Brak towaru
Tester wzajemnej sympatii - zestaw do samodzielnego montażu
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
PCIe TO PCIe x1 Board (C) z zasilaczem EU to praktyczny adapter umożliwiający podłączanie standardowych kart PCIe do Raspberry Pi 5. Dedykowane zasilanie 12 V pozwala na stabilną pracę wymagających urządzeń PCIe, a uniwersalne złącze obsługujące formaty od x1 do x16 daje dużą elastyczność w doborze rozszerzeń. Idealne rozwiązanie do budowy kompaktowych systemów z rozszerzeniami sieciowymi, pamięcią masową lub interfejsami przemysłowymi.
Brak towaru
Brak towaru
Laurens Valk