- Obecnie brak na stanie
Laurens Valk
Jeśli posiadasz własny zestaw MINDSTORMS, wiesz już, że dołączona do niego instrukcja opisuje zaledwie cząstkę wiedzy, która będzie Ci potrzebna do samodzielnej konstrukcji i programowania robota. Natomiast z księgą odkrywców rozpoczniesz przygodę, która pochłonie Cię na długo!
Ten przewodnik pomoże Ci w szybkim tempie zbudować wymarzoną maszynę. Pięćdziesiąt przykładowych programów oraz blisko dziewięćdziesiąt wskazówek programistycznych i konstrukcyjnych rozbudzi Twoją wyobraźnię! Wiele instrukcji opisanych krok po kroku ułatwi Ci tworzenie złożonych urządzeń, które się poruszają, używają czujników i korzystają z zaawansowanych technik, takich jak kable danych i zmienne.
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem, z tą książką poznasz podstawy tworzenia konstrukcji. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, szybko rozwiniesz swoje umiejętności programistyczne. To prawdziwa gratka dla konstruktorów w każdym wieku. Niezależnie od tego, czy masz kilkanaście czy kilkadziesiąt lat - cała naprzód ku nowej przygodzie!
Cenne wskazówki dla odkrywców znajdziesz również na stronie: http://www.discovery.laurensvalk.com.
Laurens Valk jest członkiem MINDSTORMS Community Partners (MCP), elitarnej grupy ekspertów MINDSTORMS, którzy pomagają w testowaniu i opracowywaniu nowych produktów NXT. Tworzy roboty z zestawów MINDSTORMS NXT od chwili, kiedy znalazły się one na rynku, a jeden z robotów jego projektu przedstawiono na pudełku zestawu NXT 2.0.
Spis treści
Podziękowania (XV) Wstęp (XVII)
CZĘŚĆ I POCZĄTKI 1. Gromadzenie części do robota (3)
2. Budowanie pierwszego robota (7)
3. Tworzenie i modyfikowanie programów (23)
4. Praca z blokami programowania: ruch, dźwięk i wyświetlacz (31)
5. Oczekiwanie, powtarzanie oraz inne techniki programistyczne (43)
CZĘŚĆ II BUDOWANIE I PROGRAMOWANIE ROBOTÓW WYPOSAŻONYCH W CZUJNIKI 6. Zrozumieć czujniki (55)
7. Używanie czujników dotyku, koloru i obrotu (67)
8. Strzelec: robotyczny system obronny (87)
9. Piechur: sześcionogi kroczący owad (121)
CZĘŚĆ III TWORZENIE ZAAWANSOWANYCH PROGRAMÓW 10. Używanie koncentratorów danych i kabli danych (149)
11. Używanie bloków danych oraz kabli danych w pętlach i z przełącznikami (171)
12. Używanie zmiennych, stałych oraz granie w gry na NXT (183)
CZĘŚĆ IV ZAAWANSOWANE PROJEKTY ROBOTÓW 13. Chwytak: autonomiczne ramię robotyczne (197)
14. Hybrydowy sorter klocków: sortowanie klocków według koloru i wielkości (237)
15. KAK: Kompaktowy alpinista kominowy (265)
Dodatek Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z łącznością (285)
Skorowidz (291)
Brak towaru
Listwa montażowa ARK 3-pinowa o rastrze 5,0 mm, rozłączalna. 300-5.0-03P-12-00A(H)
Brak towaru
Brak towaru
Moduł odbiornika globalnego systemu nawigacji satelitarnej GPS. Umożliwia pobranie aktualnych współrzędnych pozycji i czasu. SkyTraq S1722R8
Brak towaru
Sprężyna dedykowana do stołu grzewczego drukarek 3D. Pozwala regulować stopień dokręcenia pokrętła, a przez to umożliwia odpowiednie wypoziomowanie stołu roboczego
Brak towaru
Listwa stykowa prosta w kolorze niebieskim, jednorzędowa, przedłużona, żeńska, 1x8, raster 2.54mm, THT, RoHS. PB10S L BLUE
Brak towaru
Mysz Siskin bezprzewodowa 2400DPI niebieska z cichym klikiem. Natec NMY-1424
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Hardware extension adds 863 to 870 MHz radio communication capability to Open4, EvoPrimer and STM32 Primer2 platforms
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Wzmacniacz dźwięku - super ucho - zestaw do samodzielnego montażu
Brak towaru
Brak towaru
Magnes trwały neodymowy walcowy o średnicy 10 mm i wysokości 3 mm.
Brak towaru
Laurens Valk