- Obecnie brak na stanie
Laurens Valk
Jeśli posiadasz własny zestaw MINDSTORMS, wiesz już, że dołączona do niego instrukcja opisuje zaledwie cząstkę wiedzy, która będzie Ci potrzebna do samodzielnej konstrukcji i programowania robota. Natomiast z księgą odkrywców rozpoczniesz przygodę, która pochłonie Cię na długo!
Ten przewodnik pomoże Ci w szybkim tempie zbudować wymarzoną maszynę. Pięćdziesiąt przykładowych programów oraz blisko dziewięćdziesiąt wskazówek programistycznych i konstrukcyjnych rozbudzi Twoją wyobraźnię! Wiele instrukcji opisanych krok po kroku ułatwi Ci tworzenie złożonych urządzeń, które się poruszają, używają czujników i korzystają z zaawansowanych technik, takich jak kable danych i zmienne.
Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem, z tą książką poznasz podstawy tworzenia konstrukcji. Jeżeli masz już pewne doświadczenie, szybko rozwiniesz swoje umiejętności programistyczne. To prawdziwa gratka dla konstruktorów w każdym wieku. Niezależnie od tego, czy masz kilkanaście czy kilkadziesiąt lat - cała naprzód ku nowej przygodzie!
Cenne wskazówki dla odkrywców znajdziesz również na stronie: http://www.discovery.laurensvalk.com.
Laurens Valk jest członkiem MINDSTORMS Community Partners (MCP), elitarnej grupy ekspertów MINDSTORMS, którzy pomagają w testowaniu i opracowywaniu nowych produktów NXT. Tworzy roboty z zestawów MINDSTORMS NXT od chwili, kiedy znalazły się one na rynku, a jeden z robotów jego projektu przedstawiono na pudełku zestawu NXT 2.0.
Spis treści
Podziękowania (XV) Wstęp (XVII)
CZĘŚĆ I POCZĄTKI 1. Gromadzenie części do robota (3)
2. Budowanie pierwszego robota (7)
3. Tworzenie i modyfikowanie programów (23)
4. Praca z blokami programowania: ruch, dźwięk i wyświetlacz (31)
5. Oczekiwanie, powtarzanie oraz inne techniki programistyczne (43)
CZĘŚĆ II BUDOWANIE I PROGRAMOWANIE ROBOTÓW WYPOSAŻONYCH W CZUJNIKI 6. Zrozumieć czujniki (55)
7. Używanie czujników dotyku, koloru i obrotu (67)
8. Strzelec: robotyczny system obronny (87)
9. Piechur: sześcionogi kroczący owad (121)
CZĘŚĆ III TWORZENIE ZAAWANSOWANYCH PROGRAMÓW 10. Używanie koncentratorów danych i kabli danych (149)
11. Używanie bloków danych oraz kabli danych w pętlach i z przełącznikami (171)
12. Używanie zmiennych, stałych oraz granie w gry na NXT (183)
CZĘŚĆ IV ZAAWANSOWANE PROJEKTY ROBOTÓW 13. Chwytak: autonomiczne ramię robotyczne (197)
14. Hybrydowy sorter klocków: sortowanie klocków według koloru i wielkości (237)
15. KAK: Kompaktowy alpinista kominowy (265)
Dodatek Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z łącznością (285)
Skorowidz (291)
Brak towaru
Brak towaru
Płytka rozszerzeń przeznaczona do modułów głównych MicroMod. Wyposażona została w złącze Qwiic oraz dwa miejsca na przymocowanie modułów funkcyjnych. SparkFun DEV-18576
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Zestaw uruchomieniowy dla mikrokontrolerów ST7FLITE3x
Brak towaru
Brak towaru
Zestaw rozwojowy NVIDIA z układem SoC Tegra X1 zawierającym cztery 64-bitowe rdzernie ARM Cortex A57 oraz układ graficzny Maxwell składający się z 256 rdzeni wspierających technologię CUDA. Jetson TX1 Development Kit
Brak towaru
Złącze terminalowe ARK sprężynowe 4-pinowe o rastrze 3,5 mm, nierozłączalne.
Brak towaru
Komputer z procesorem i.MX6 Dual i 1 GB pamięci RAM. Wyposażenie to m.in.: port eSATA, Ethernet 1 GB, 2 porty USB, wyjście audio S/PDIF. Zestaw zawiera komputer, zasilacz i moduł Wifi/Bluetooth.
Brak towaru
Minikomputer NanoPi R6C zaprojektowany przez FriendlyElec. Jest wyposażony w procesor Rockchip RK3588S i 4 GB pamięci LPDDR4x RAM. Wspiera obsługę kart microSD i współpracuje z systemami operacyjnymi takimi jak FriendlyWrt, Android, Debian, Ubuntu itp. FriendlyELEC NanoPi R6C
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Laurens Valk