- Obecnie brak na stanie

Wykorzystaj ogromny potencjał miniaturowego komputera!
Raspberry Pi to prawdziwy komputer o rozmiarach lekko przerośniętej karty kredytowej. Posiada on ogromny potencjał, całkiem sporą moc obliczeniową, a do tego kosztuje naprawdę niewiele. Platforma ta była projektowana z myślą o nauce programowania dla dzieci. Jednak, jak to często bywa, historia potoczyła się zupełnie inaczej. Obecnie Raspberry Pi znajduje zastosowanie jako serwer WWW, odtwarzacz filmów lub sterownik urządzeń. Masz dobry pomysł, żeby wykorzystać Pi w projekcie? A może jeszcze nie wiesz, co chciałbyś zrobić z Raspberry Pi?
Ta książka rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości i podsunie pomysły na atrakcyjne projekty. W trakcie lektury poznasz budowę Raspberry Pi oraz dowiesz się, jak go podłączyć i uruchomić system Linux. W kolejnych rozdziałach przygotujesz grę kółko i krzyżyk oraz stworzysz własny teleprompter. Jeżeli potrzebny Ci jest elektroniczny zegar do pomiaru czasu reakcji lub marzy Ci się twittująca zabawka, to trzymasz w ręku właściwą książkę! Jeżeli pragniesz zamieszkać w inteligentnym domu za rozsądne pieniądze — zainteresuje Cię rozdział poświęcony jego automatyzacji. Sprawdź, jakie to proste! Jest to obowiązkowa lektura dla wszystkich pasjonatów, chcących wycisnąć z Raspberry Pi siódme poty!
Sięgnij po tę książkę i:
Zbiór najlepszych projektów dla Pi!
Spis treści
Wprowadzenie (13)
CZĘŚĆ I: WPROWADZENIE DO RASPBERRY PI (21)
Rozdział 1. Uruchamianie Raspberry Pi (23)
Rozdział 2. Wprowadzający projekt oprogramowania - generator obelg (43)
CZĘŚĆ II: PROJEKTY OPROGRAMOWANIA (59)
Rozdział 3. Kółko i krzyżyk (61)
Rozdział 4. Oto przegląd najnowszych wiadomości (81)
Rozdział 5. Ping (101)
Rozdział 6. Pie Man (125)
Rozdział 7. Generowanie labiryntów w Minecrafcie (151)
CZĘŚĆ III: PROJEKTY SPRZĘTOWE (173)
Rozdział 8. Kolorowa wersja gry Snap (175)
Rozdział 9. Sprawdź swój czas reakcji (197)
Rozdział 10. Twittująca zabawka (219)
Rozdział 11. Światła dyskotekowe (241)
Rozdział 12. Zamek do drzwi (263)
Rozdział 13. Automatyzowanie domu (283)
Rozdział 14. Komputerowe sterowanie elektroniką toru z samochodzikami (313)
Rozdział 15. Generowanie grafiki i zamieszczanie jej na Facebooku (333)
Rozdział 16. Harmonograf (357)
Rozdział 17. Zaawansowana budka dla ptaków - obserwowanie przyrody (391)
Skorowidz (425)
Komputer Raspberry Pi 3 model B (Quad Core Broadcom BCM2837, 4x1.2GHz rdzeń ARM Cortex-A53, RAM 1GB, 4xUSB, Ethernet, HDMI, Wifi, Bluetooth)
Brak towaru
Komputer Raspberry Pi 3 model B+ (Quad Core Broadcom BCM2837B0, 4x1.4GHz rdzeń ARM Cortex-A53, RAM 1GB, 4xUSB, Ethernet, HDMI, Wi-Fi, Bluetooth BLE)
Shield Arduino z modułem SIM808 GPS/GPRS/GSM, umożliwia wysyłanie wiadomości SMS, wykonywanie i odbieranie połączeń, komunikację przez GPRS oraz lokalizowanie z wykorzystaniem GPS i A-GPS. DFRobot TEL0097
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Moduł kamery 1 Mpx z sensorem OV9281 współpracujący z wszystkimi wersjami Raspberry Pi. Maksymalna rozdzielczość video wynosi 1280×800 pikseli. ArduCAM B0162
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Płytka prototypowa dla Banana Pi. Płytka poza polami uniwersalnymi wyposażona jest w zestaw złącz (m.in. I2C, SPI, serial, zasilanie). Nazwa producenta: Banana Pi - Prototyping Pi Plate
Brak towaru
Karta pamięci SanDisk Ultra microSDHC o pojemności 16GB, maksymalna prędkość odczytu do 80MB/s, Klasa 10 UHS-I
Brak towaru
Karta pamięci micro SD HC 8GB + adapter, class 10, Kingston
Brak towaru
Kabel silikonowy marki eXtreme style ze złączem USB typ C o długości 1,5 m. Umożliwia ładowanie urządzenia i transfer danych. eXtreme S15UCB
Brak towaru
Andrew Robinson, Mike Cook