- Obecnie brak na stanie

ISBN: 978-83-283-1398-9
Data wydania: 2015-08-13
Format: 158x235
Tworzenie aplikacji na urządzenia mobilne jest dziś bardzo intratnym biznesem. Wszyscy używamy tabletów, smartfonów, telefonów komórkowych. Przeważnie zainstalowany jest w nich system operacyjny Android. Jest on bardzo uniwersalny, lecz musi uwzględniać najróżniejsze parametry sprzętu, na którym działa — a to sprawia, że jest również skomplikowany.
Jeśli chcesz nauczyć się programować telefony i tablety, zacznij naukę od przeczytania tej książki. Książka poprowadzi Cię przez trudny proces pisania pierwszych aplikacji w nowym, oficjalnym środowisku programistycznym Android Studio. Dowiesz się, jak przygotować swoje środowisko pracy. Nauczysz się tworzyć i opisywać graficzne zasoby aplikacji, takie jak obrazy i animacje. Odkryjesz, jak wykorzystać kilka podstawowych elementów programowania, np. jak dodać reakcje opisane w Javie do różnych elementów aplikacji. Zobaczysz jak działają najważniejsze mechanizmy w programowaniu urządzeń mobilnych i stworzysz swoją pierwszą aplikację wieloekranową. Złap bakcyla programowania!
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Mały moduł, pasujący do płytki stykowej, zawierający 32-bitowy mikrokontroler z rdzeniem ARM Cortex M4. W zestawie także złącza goldpin. PJRC TEENSY32
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Gertbot - sterownik silników do Raspberry Pi
Brak towaru
Igła dozownicza zagięta do precyzyjnej aplikacji kleju, fluxu o średnicy wewnętrznej 0,413mm i średnicy zewnętrznej 0,7176mm
Brak towaru
Łatwa w obsłudze i intuicyjna drukarka 3D z wyświetlaczem dotykowym oraz obsługą USB, WiFi i przesyłania plików w chmurze. Drukarka jest w pełni zmontowana i gotowa do użycia. Flashforge Adventurer 4
Brak towaru
Brak towaru
Wielofunkcyjny przenośny przyrząd warsztatowy: dwukanałowy oscyloskop, generator funkcyjny oraz 10-kanałowy analizator stanów logicznych. Digilent 410-324
Brak towaru
Andrzej Stasiewicz