- Obecnie brak na stanie

Terenowe podwozie Dagu Wild Thumper 6WD w kolorze srebrnym, w komplecie koła o średnicy 120 mm oraz silniki z przekładnią 75:1. Podwozie jest wykonane z blachy aluminiowej, otwory o średnicy 4 mm rozmieszczone co 10 mm umożliwiają montaż kontrolera oraz akcesoriów. Pololu 1561
Wytrzymałe, terenowe podwozie z napędem na 6 kół firmy Dagu Electronics. Zostało zaprojektowane z myślą o poruszaniu się po nierównym terenie i stromych wzniesieniach, dzięki czemu jest doskonałą platformą dla każdego robota, który musi wykonywać zadania w trudnym środowisku. Konstrukcja wyposażona jest w sześć silników prądu stałego z mosiężnymi szczotkami i stalowymi przekładniami 75:1, które napędzają duże koła o średnicy 120 mm. Unikalny system zawieszenia „super-twist” utrzymuje każde koło w kontakcie z podłożem, zapewniając maksymalną przyczepność nawet podczas jazdy po nierównych lub wyboistych nawierzchniach. Zawieszenie można dostosować do różnych obciążeń i warunków. Obudowa wykonana jest z odpornej na korozję, anodyzowanej płyty aluminiowej o grubości 2 mm, wszystkie nakrętki, śruby i śruby są ze stali nierdzewnej, a mosiężne mocowania i sprężyny zawieszenia są niklowane. Przy zasilaniu napięciem 7,2 V podwozie osiągnąć prędkość maksymalną około 3 km/h, a każdy silnik ma moment obrotowy około 11 kg-cm.
Aluminiowa płyta podwozia ma otwory 4 mm rozmieszczone co 10 mm, co zapewnia łatwy montaż elektroniki sterującej, czujników i dodatkowego sprzętu, a przy maksymalnym zalecanym udźwigu wynoszącym 5 kg platforma jest w stanie przewozić dodatkowy ładunek. Dwie przegrody w podwoziu zostały zaprojektowane do przechowywania akumulatorów 7,2 V sub-C, które są powszechnie używane w samochodach RC. W tych przegrodach mieszczą się łącznie cztery takie akumulatory. Wnętrze obudowy zawiera również wygodne zaciski śrubowe do podłączenia przewodów akumulatora i sterownika silnika.
Dagu Wild Thumper to podwozie z napędem różnicowym, co oznacza, że skręcanie odbywa się poprzez napędzanie silników po obu stronach platformy z różnymi prędkościami. Trzy silniki po każdej stronie robota są połączone równolegle, więc do uruchomienia podwozia potrzebne są tylko dwa kanały sterowania. Silniki są przeznaczone do maksymalnego znamionowego napięcia roboczego 7,2 V (minimum 2 V), przy maksymalnym poborze prądu 6,6 A.
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Pololu Dual G2 High-Power Motor Driver 18v22 to rozszerzenie pozwalające na sterowanie dwoma silnikami prądu stałego przeznaczone dla płytek Arduino. Silnik mogą być zasilane napięciem 6,5-30V i pobierać maksymalnie prąd o natężeniu do 22A. Pololu 2517
Brak towaru
Pololu G2 18v15 High Power to miniaturowy sterownik silnika DC. Zasilanie sterownika: 6,5...30 V. Wydajność prądowa modułu: 15 A. Moduł posiada zabezpieczenie przed napięciem wstecznym i przepięciami. Pololu 1362
Pololu G2 18v15 High Power to miniaturowy sterownik silnika DC. Zasilanie sterownika: 6,5...30 V. Wydajność prądowa modułu: 15 A. Moduł posiada zabezpieczenie przed napięciem wstecznym i przepięciami. Pololu 1363
Brak towaru
Filament firmy ROSA3D wykonany z wysokiej jakości granulatu PET-G. Na szpuli nawinięte jest 0,5 kg filamentu o średnicy 1,75 mm. Świeci w ciemności na kolor zielony. ROSA3D PET-G Standard Glow in the Dark Green
Brak towaru
Zmontowany układ świetlny, biegnące światełko. AVT795 C
Brak towaru
Zmontowana solarna ładowarka akumulatora 12V. AVT5598 C
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Zmontowany sterownik zgrzewarki oporowej. AVT5553 C
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Hall Effect Linear Current Sensor with Overcurrent Fault Output for <100 V Isolation Applications, 25A, SOIC8, RoHS
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Miniwiertarka/szlifierka zasilana napięciem 12V DC, moc maksymalna 20W, 12000 rpm, w komplecie akcesoria: dwa uchwyty do wierteł, dwie ściernice, frez oraz wiertło
Brak towaru
Zestaw uruchomieniowy z mikrokontrolerem AT91SAM7XC256
Brak towaru
Terenowe podwozie Dagu Wild Thumper 6WD w kolorze srebrnym, w komplecie koła o średnicy 120 mm oraz silniki z przekładnią 75:1. Podwozie jest wykonane z blachy aluminiowej, otwory o średnicy 4 mm rozmieszczone co 10 mm umożliwiają montaż kontrolera oraz akcesoriów. Pololu 1561