- Obecnie brak na stanie
| Podstawy języka C++ | |
![]() |
Autorzy: S.B. Lippman, J. Lajoie ISBN: 83-204-2903-X Wydanie 2 Twarda oprawa Format: 185x235, 1206 str. Wydawnictwo: WNT |
Jest to tłumaczenie trzeciego - znacznie zmienionego i rozszerzonego - wydania podręcznika pt. "C++ Primer", który uznano w USA za najlepsze wprowadzenie w zagadnienia programowania w języku C++ i jednocześnie doskonałe źródło informacji o tym języku. Książka zawiera:
Spis treści Przedmowa Część I Przegląd języka C++ Rozdział 1. Zaczynamy Rozdział 2. Poznajemy język C++ Część II Język podstawowy Rozdział 3. Typy danych w C++ Rozdział 4. Wyrażenia Rozdział 5. Instrukcje Rozdział 6. Kolekcje Część III Programowanie proceduralne Rozdział 7. Funkcje Rozdział 8. Zasięg deklaracji i czas trwania obiektów Rozdział 9. Funkcje przeciążone Rozdział 10. Wzorce funkcji Rozdział 11. Obsługa sytuacji wyjątkowych Rozdział 12. Algorytmy uogólnione Część IV Programowanie w stylu obiektowym Rozdział 13. Klasy Rozdział 14. Inicjowanie, przypisywanie oraz niszczenie obiektów klasy Rozdział 15. Operatory przeciążone i przekształcenia typów zdefiniowane przez użytkownika Rozdział 16. Wzorce klas Część V Programowanie obiektowe Rozdział 17. Klasy pochodne i dziedziczne Rozdział 18. Wielodziedziczenie i dziedziczenie wirtualne Rozdział 19. Zastosowania dziedziczenia w języku C++ Rozdział 20. Biblioteczka wejścia - wyjścia Dodatek: Alfabetyczne zestawienie algorytmów uogólnionych | |
| Podstawy języka C++. Ćwiczenia i rozwiązania | |
![]() |
Autorzy: C.L. Tondo B.P. Leung ISBN: 83-204-2615-4 Miękka oprawa Format: 185x235, 431 str. Wydawnictwo: WNT |
|
Książka zawiera rozwiązania wszystkich ćwiczeń ze słynnego podręcznika "Podstawy języka C++" Stanleya B. Lippmana i Josee Lajoie. Korzystając z niej, Czytelnik nauczy się programować w C++. Pozna techniki programowania, które ułatwią mu uporanie się z trudnymi wyzwaniami programowymi. Spis treści Przedmowa Od Autorów 1. Zaczynamy 2. Poznajemy język C++ 3. Typy danych w C++ 4. Wyrażenia 5. Instrukcje 6. Kolekcje 7. Funkcje 8. Zasięg deklaracji i czas trwania obiektów 9. Funkcje przeciążone 10. Wzorce funkcji 11. Obsługa sytuacji wyjątkowych 12. Algorytmy uogólnione 13. Klasy 14. Inicjowanie, przypisywanie oraz niszczenie obiektów klasy 15. Operatory przeciążone i kształcenia typów zdefiniowane przez użytkownika 16. Wzorce klas 17. Klasy pochodne i dziedziczne 18. Wielodziedziczenie i dziedziczenie w języku C++ 19. Zastosowania dziedziczenia w języku C++ 20. Biblioteka wejścia-wyjścia Skorowidz | |
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Moduł z odbiornikiem GPS Venus638FLPx wyposażony w złącze SMA. SparkFun GPS-11058
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Przewód patchcord zgodny z kat.5e z wtyczkami RJ-45, koloru szarego o długości 2 m. Equip 225411
Brak towaru
Raspberry Pi Compute Module 3 Lite (CM3L) to moduł SoM zawierający kluczowe elementy komputera Raspberry Pi 3, m.in. procesor Broadcom BCM2837 1,2 GHz, pamięć RAM 1 GB. Moduł wyposażony jest w 200-pinowe złącze SODIMM
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
ODYSSEY X86J4105800 redefiniuje SBC (Single Board Computer) z wbudowanym Arduino, robiąc IoT łatwiejszym niż kiedykolwiek. Seeed Studio 102110399
Brak towaru
Wyświetlacz alfanumeryczny 16x2 znaki z podświetleniem LED. Czarne znaki na białym tle. Artronic LCD-PC-1602B-FHW K/W-2L E6 C
Brak towaru
Zestaw AVT do samodzielnego montażu 4-kanałowego termometra cyfrowego. AVT3085 B
Brak towaru
Brak towaru