Joystick 4/8-pozycyjny ze spustem o wyprowadzeniach typu ZIPPY to urządzenie sterujące powszechnie stosowane w grach arkadowych, automatach, konsolach do gier i innych aplikacjach. Ma drążek sterujący, który może być poruszany w czterech lub ośmiu różnych kierunkach, w zależności od trybu ustawionego przez użytkownika. Działa na zasadzie mechanicznego przemieszczania się wewnątrz obudowy, a zewnętrzny ruch drążka jest przekazywany na wewnętrzne elementy, które rejestrują i przekazują informacje o położeniu drążka do podłączonego urządzenia, takiego jak konsola do gier czy komputer. Dodatkowo, joystick posiada spust, który umożliwia użytkownikowi wykonywanie akcji wymagających wciśnięcia przycisku.
Wyprowadzenia typu ZIPPY są specjalnymi złączami elektrycznymi, które umożliwiają podłączenie joysticka do odpowiednich urządzeń. Złącza te są trwałe i zapewniają pewne połączenie, eliminując przypadkowe rozłączenia podczas gry lub intensywnego użytkowania. Joystick to wysokiej jakości urządzenie, które oferuje precyzyjne sterowanie i wygodę użytkowania.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu SANWA, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Brak towaru
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze XH2.54 i ma wyjścia analogowe
Moduł z joystickiem przeznaczony do zestawów M5Stack. Zwraca dane z dwóch osi oraz stan przycisku przez interfejs I2C. M5Stack U024-C
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci zielonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci niebieskiej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci białej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743
Uniwersalny moduł z dwuwymiarowym dżojstikiem i przyciskiem "ENTER", generujący sygnały analogowe w osiach X i Y, co umożliwia precyzyjne sterowanie i szerokie zastosowanie w projektach elektroniki, od robotyki po gry. Kompatybilny z napięciem 3–5 V oraz systemami Arduino i Raspberry Pi, jest łatwy w integracji dzięki 5-pinowemu złączu goldpin, co czyni go praktycznym wyborem. ModJOY2
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci żółtej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Gravity: Joystick Module V2 to moduł joystickiem o dwóch wyjściach analogowych (oś X i Y) oraz wyjściu cyfrowym (oś Z) zasilany napięciem 3,3...5V. DFRobot DFR0061
Moduł z ośmioma dużymi przyciskami (U, D, L, R, A, B, X, Y) i dwoma dodatkowymi (+, -), idealny jako kontroler do gier i projektów edukacyjnych. Ma wbudowane cztery białe diody LED i dwa złącza Qw/ST, co umożliwia łatwe podłączenie bez lutowania do Raspberry Pi, Pico i innych mikrokontrolerów. Obsługuje interfejs I2C z konfigurowalnym adresem, pozwalając na jednoczesne użycie do czterech padów. Pimoroni PIM752
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czarnej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł z analogowym joystickiem zwracający pozycję osi X i Y i przyciskiem
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z joystickiem i przyciskami. Przeznaczony do płytek Feather. Adafruit 3632
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci różowej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 10 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D400B-M4
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu ZIPPY, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick