Dźwignia z wyjściem analogowym o zakresie napięcia od 0 do 3,3 V. Wykorzystuje czujnik Halla, dzięki czemu zapewnia stabilne wyjście napięciowe. Jednoosiowa, stosowana jako joystick w panelach sterowania lub symulatorach.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Moduł z joystickiem przeznaczony do zestawów M5Stack. Zwraca dane z dwóch osi oraz stan przycisku przez interfejs I2C. M5Stack U024-C
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze Grove i ma wyjścia analogowe. Seeed Studio 101020028
Joystick firmy ALPS do montażu powierzchniowego (SMD), 4-kierunki oraz przycisk Enter, RoHS
Moduł z ośmioma dużymi przyciskami (U, D, L, R, A, B, X, Y) i dwoma dodatkowymi (+, -), idealny jako kontroler do gier i projektów edukacyjnych. Ma wbudowane cztery białe diody LED i dwa złącza Qw/ST, co umożliwia łatwe podłączenie bez lutowania do Raspberry Pi, Pico i innych mikrokontrolerów. Obsługuje interfejs I2C z konfigurowalnym adresem, pozwalając na jednoczesne użycie do czterech padów. Pimoroni PIM752
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu SANWA, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Brak towaru
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu ZIPPY, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 10 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D400B-M4
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci różowej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
5-kierunkowy panel sterujący, który łatwo integruje się z magistralą I2C, umożliwiając interakcję z mikrokontrolerem. Dzięki wbudowanej diodzie RGB i systemowi przerwań, urządzenie oferuje wizualne i natychmiastowe powiadomienia o naciśnięciu przycisków, a możliwość ustawienia konfigurowalnych adresów I2C pozwala na łatwe połączenie wielu paneli w jednym projekcie. SparkFun PRT-26851
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci niebieskiej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. R300B-M2
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci zielonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze XH2.54 i ma wyjścia analogowe
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania