 
        
           
        
           
         
           
           
           
           
           
          27,93 zł Netto
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci białej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci białej kulki o średnicy 33 mm, który zamocowany został na metalowym drążku. Drążek ma wbudowaną sprężynę zapewniającą samoczynny powrót drążka do pozycji neutralnej. Dużą wytrzymałość zapewnia płytka ograniczająca ruch drążka, która zabezpiecza mikroprzełączniki przez uszkodzeniem w przypadku użycia zbyt dużej siły oraz pierścień przeciwpyłowy. Drążek może być w łatwy sposób zamontowany w urządzeniu czy obudowie dzięki płycie z 6 otworami montażowymi. Joystick znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych, ale także jako drążek do kontrolowaniu ruchu maszyn.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
 Brak towaru
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu ZIPPY, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
 Brak towaru
Gravity: Joystick Module V2 to moduł joystickiem o dwóch wyjściach analogowych (oś X i Y) oraz wyjściu cyfrowym (oś Z) zasilany napięciem 3,3...5V. DFRobot DFR0061
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu SANWA, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Moduł z analogowym joystickiem zwracający pozycję osi X i Y i przyciskiem
Moduł z analogowym joystickiem zwracający pozycję X i Y oraz stan wciśnięcia. Moduł ma umieszczony na płytce mikrokontroler ATtiny85, który przetwarza dane analogowe joysticka i wysyła jest poprzez interfejs I2C. SparkFun COM-15168
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 10 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D400B-M4
 Brak towaru
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z joystickiem i przyciskami. Przeznaczony do płytek Feather. Adafruit 3632
Dwuosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X i Y. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w dwóch wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D202X-R2
 Brak towaru
Moduł z ośmioma dużymi przyciskami (U, D, L, R, A, B, X, Y) i dwoma dodatkowymi (+, -), idealny jako kontroler do gier i projektów edukacyjnych. Ma wbudowane cztery białe diody LED i dwa złącza Qw/ST, co umożliwia łatwe podłączenie bez lutowania do Raspberry Pi, Pico i innych mikrokontrolerów. Obsługuje interfejs I2C z konfigurowalnym adresem, pozwalając na jednoczesne użycie do czterech padów. Pimoroni PIM752
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. R300B-M2
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci żółtej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
 Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze Grove i ma wyjścia analogowe. Seeed Studio 101020028
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czarnej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
 Brak towaru
 
                    Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci białej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych