

27,26 zł Netto
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki o średnicy 33 mm, który zamocowany został na metalowym drążku. Drążek ma wbudowaną sprężynę zapewniającą samoczynny powrót drążka do pozycji neutralnej. Dużą wytrzymałość zapewnia płytka ograniczająca ruch drążka, która zabezpiecza mikroprzełączniki przez uszkodzeniem w przypadku użycia zbyt dużej siły oraz pierścień przeciwpyłowy. Drążek może być w łatwy sposób zamontowany w urządzeniu czy obudowie dzięki płycie z 6 otworami montażowymi. Joystick znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych, ale także jako drążek do kontrolowaniu ruchu maszyn.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Moduł z analogowym joystickiem zwracający pozycję X i Y oraz stan wciśnięcia. Moduł ma umieszczony na płytce mikrokontroler ATtiny85, który przetwarza dane analogowe joysticka i wysyła jest poprzez interfejs I2C. SparkFun COM-15168
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci zielonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze XH2.54 i ma wyjścia analogowe
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czarnej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze Grove i ma wyjścia analogowe. Seeed Studio 101020028
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Uniwersalny moduł z dwuwymiarowym dżojstikiem i przyciskiem "ENTER", generujący sygnały analogowe w osiach X i Y, co umożliwia precyzyjne sterowanie i szerokie zastosowanie w projektach elektroniki, od robotyki po gry. Kompatybilny z napięciem 3–5 V oraz systemami Arduino i Raspberry Pi, jest łatwy w integracji dzięki 5-pinowemu złączu goldpin, co czyni go praktycznym wyborem. ModJOY2
Brak towaru
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. R300B-M2
Brak towaru
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci żółtej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
5-kierunkowy panel sterujący, który łatwo integruje się z magistralą I2C, umożliwiając interakcję z mikrokontrolerem. Dzięki wbudowanej diodzie RGB i systemowi przerwań, urządzenie oferuje wizualne i natychmiastowe powiadomienia o naciśnięciu przycisków, a możliwość ustawienia konfigurowalnych adresów I2C pozwala na łatwe połączenie wielu paneli w jednym projekcie. SparkFun PRT-26851
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu SANWA, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Moduł z ośmioma dużymi przyciskami (U, D, L, R, A, B, X, Y) i dwoma dodatkowymi (+, -), idealny jako kontroler do gier i projektów edukacyjnych. Ma wbudowane cztery białe diody LED i dwa złącza Qw/ST, co umożliwia łatwe podłączenie bez lutowania do Raspberry Pi, Pico i innych mikrokontrolerów. Obsługuje interfejs I2C z konfigurowalnym adresem, pozwalając na jednoczesne użycie do czterech padów. Pimoroni PIM752
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci różowej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych