

35,34 zł Netto
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Pozwala zbudować konsolę do gier lub moduł sterowania urządzeniami. Płytka wykorzystuje technologię "Adafruit seesaw" - specjalnie zaprogramowany mały mikrokontroler pomocniczy, który pobiera dwa wejścia analogowe z joysticka i 6 wejść przycisków i przekształca je w interfejs I2C. Pozwala to ograniczyć ilość używanych GPIO i wejść analogowych, a dodatkowo działa z dowolnymi mikrokontrolerami lub mikrokomputerami. Użytkownik może podłączyć więcej niż jeden moduł dzięki dwóm zworkom wyboru adresu (daje to 4 opcje adresów I2C). Dostępna jest również linia IRQ (przerwania), której można użyć, aby gamepad informował o naciśnięciu przycisku. Pełna dokumentacja dostępna jest na stronie produktu.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
4-żyłowy przewód o długości 50 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4399
4-żyłowy przewód o długości 100 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4210
4-żyłowy przewód o długości 200 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4401
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci zielonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu SANWA, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
5-kierunkowy panel sterujący, który łatwo integruje się z magistralą I2C, umożliwiając interakcję z mikrokontrolerem. Dzięki wbudowanej diodzie RGB i systemowi przerwań, urządzenie oferuje wizualne i natychmiastowe powiadomienia o naciśnięciu przycisków, a możliwość ustawienia konfigurowalnych adresów I2C pozwala na łatwe połączenie wielu paneli w jednym projekcie. SparkFun PRT-26851
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci różowej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu ZIPPY, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Brak towaru
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z joystickiem i przyciskami. Przeznaczony do płytek Feather. Adafruit 3632
Gravity: Joystick Module V2 to moduł joystickiem o dwóch wyjściach analogowych (oś X i Y) oraz wyjściu cyfrowym (oś Z) zasilany napięciem 3,3...5V. DFRobot DFR0061
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. R300B-M2
Brak towaru
Dwuosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X i Y. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w dwóch wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D202X-R2
Brak towaru
Moduł z ośmioma dużymi przyciskami (U, D, L, R, A, B, X, Y) i dwoma dodatkowymi (+, -), idealny jako kontroler do gier i projektów edukacyjnych. Ma wbudowane cztery białe diody LED i dwa złącza Qw/ST, co umożliwia łatwe podłączenie bez lutowania do Raspberry Pi, Pico i innych mikrokontrolerów. Obsługuje interfejs I2C z konfigurowalnym adresem, pozwalając na jednoczesne użycie do czterech padów. Pimoroni PIM752
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 10 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D400B-M4
Brak towaru
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze XH2.54 i ma wyjścia analogowe
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czarnej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743