

8,32 € Netto
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743
darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Pozwala zbudować konsolę do gier lub moduł sterowania urządzeniami. Płytka wykorzystuje technologię "Adafruit seesaw" - specjalnie zaprogramowany mały mikrokontroler pomocniczy, który pobiera dwa wejścia analogowe z joysticka i 6 wejść przycisków i przekształca je w interfejs I2C. Pozwala to ograniczyć ilość używanych GPIO i wejść analogowych, a dodatkowo działa z dowolnymi mikrokontrolerami lub mikrokomputerami. Użytkownik może podłączyć więcej niż jeden moduł dzięki dwóm zworkom wyboru adresu (daje to 4 opcje adresów I2C). Dostępna jest również linia IRQ (przerwania), której można użyć, aby gamepad informował o naciśnięciu przycisku. Pełna dokumentacja dostępna jest na stronie produktu.
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
4-żyłowy przewód o długości 50 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4399
4-żyłowy przewód o długości 100 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4210
4-żyłowy przewód o długości 200 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4401
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czarnej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze XH2.54 i ma wyjścia analogowe
Brak towaru
Uniwersalny moduł z dwuwymiarowym joystickiem i przyciskiem "ENTER", generujący sygnały analogowe w osiach X i Y, co umożliwia precyzyjne sterowanie i szerokie zastosowanie w projektach elektroniki, od robotyki po gry. Kompatybilny z napięciem 3–5 V oraz systemami Arduino i Raspberry Pi, jest łatwy w integracji dzięki 5-pinowemu złączu goldpin, co czyni go praktycznym wyborem. ModJOY2
Brak towaru
Moduł z analogowym joystickiem zwracający pozycję X i Y oraz stan wciśnięcia. Moduł ma umieszczony na płytce mikrokontroler ATtiny85, który przetwarza dane analogowe joysticka i wysyła jest poprzez interfejs I2C. SparkFun COM-15168
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu ZIPPY, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Brak towaru
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci zielonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci różowej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
5-kierunkowy panel sterujący, który łatwo integruje się z magistralą I2C, umożliwiając interakcję z mikrokontrolerem. Dzięki wbudowanej diodzie RGB i systemowi przerwań, urządzenie oferuje wizualne i natychmiastowe powiadomienia o naciśnięciu przycisków, a możliwość ustawienia konfigurowalnych adresów I2C pozwala na łatwe połączenie wielu paneli w jednym projekcie. SparkFun PRT-26851
Brak towaru
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. R300B-M2
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Dwuosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X i Y. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w dwóch wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D202X-R2
Brak towaru
Joystick firmy ALPS do montażu powierzchniowego (SMD), 4-kierunki oraz przycisk Enter, RoHS
Moduł z joystickiem o dwóch osiach analogowych (oś X i Y) z przyciskiem (oś Z). Płytka została wyposażona w złącze Grove i ma wyjścia analogowe. Seeed Studio 101020028
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci niebieskiej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Brak towaru
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743