![STEMMA QT Mini I2C Gamepad - moduł kontrolera do gier z joyctickiem i przyciskami](https://kamami.pl/80967-large_default/stemma-qt-mini-i2c-gamepad-modul-kontrolera-do-gier-z-joyctickiem-i-przyciskami.jpg)
![STEMMA QT Mini I2C Gamepad - moduł kontrolera do gier z joyctickiem i przyciskami](https://kamami.pl/80967-large_default/stemma-qt-mini-i2c-gamepad-modul-kontrolera-do-gier-z-joyctickiem-i-przyciskami.jpg)
34,43 zł Netto
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743
darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Pozwala zbudować konsolę do gier lub moduł sterowania urządzeniami. Płytka wykorzystuje technologię "Adafruit seesaw" - specjalnie zaprogramowany mały mikrokontroler pomocniczy, który pobiera dwa wejścia analogowe z joysticka i 6 wejść przycisków i przekształca je w interfejs I2C. Pozwala to ograniczyć ilość używanych GPIO i wejść analogowych, a dodatkowo działa z dowolnymi mikrokontrolerami lub mikrokomputerami. Użytkownik może podłączyć więcej niż jeden moduł dzięki dwóm zworkom wyboru adresu (daje to 4 opcje adresów I2C). Dostępna jest również linia IRQ (przerwania), której można użyć, aby gamepad informował o naciśnięciu przycisku. Pełna dokumentacja dostępna jest na stronie produktu.
4-żyłowy przewód o długości 50 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4399
4-żyłowy przewód o długości 100 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4210
4-żyłowy przewód o długości 200 mm. Zakończony z obu stron wtyczką STEMMA QT (Qwiic). Adafruit 4401
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci zielonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z joystickiem i przyciskami. Przeznaczony do płytek Feather. Adafruit 3632
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci niebieskiej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Moduł z analogowym joystickiem zwracający pozycję X i Y oraz stan wciśnięcia. Moduł ma umieszczony na płytce mikrokontroler ATtiny85, który przetwarza dane analogowe joysticka i wysyła jest poprzez interfejs I2C. SparkFun COM-15168
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci białej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Moduł z joystickiem przeznaczony do zestawów M5Stack. Zwraca dane z dwóch osi oraz stan przycisku przez interfejs I2C. M5Stack U024-C
Trzyosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 10 kΩ, które rejestrują pozycję osi X, Y i Z. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w trzech wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D400B-M4
Dwuosiowy joystick z przyciskiem "ENTER", analogowy sygnał wyjściowy
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci różowej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Drążek sterujący 4/8 pozycji ze spustem. Ma wyprowadzenia typu SANWA, dzięki czemu może być łatwo zintegrowany z istniejącymi projektami. Shooter Arcade Joystick
Dźwignia z czujnikiem Halla i wyjściem analogowym. Stosowana jako joystick w panelach sterowania
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czarnej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Gravity: Joystick Module V2 to moduł joystickiem o dwóch wyjściach analogowych (oś X i Y) oraz wyjściu cyfrowym (oś Z) zasilany napięciem 3,3...5V. DFRobot DFR0061
Klasyczny joystick (drążek sterujący) z wbudowanymi 4 mikroprzełącznikami, który umożliwia wykrywanie 8 kierunków ruchu w płaszczyźnie XY. Wyposażony został w ergonomiczny uchwyt w postaci czerwonej kulki, znakomicie sprawdzi się jako element sterujący w typowych grach arkadowych
Dwuosiowy joystick z potencjometrami o rezystancji 5 kΩ, które rejestrują pozycję osi X i Y. Zapewnia precyzyjną kontrolę ruchu w dwóch wymiarach, dzięki czemu użytkownik może płynnie sterować podłączonymi urządzeniami. JH-D202X-R2
Moduł gamepada (kontrolera do gier) z 2-kierunkowym joystickiem i sześcioma przyciskami. Komunikuje się przez interfejs I2C i wyposażony jest w złącze STEMMA QT. Adafruit 5743