![OpenGL w praktyce OpenGL w praktyce](https://kamami.pl/1377-large_default/opengl-w-praktyce.jpg)
![OpenGL w praktyce OpenGL w praktyce](https://kamami.pl/1377-large_default/opengl-w-praktyce.jpg)
122,76 zł Netto
Janusz Ganczarski
darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Autor: Janusz Ganczarski
ISBN: 978-83-60233-30-6
Format: B5, 582 str.
Twarda oprawa
Wydawnictwo BTC
Legionowo 2008
O książce
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.
Do pobrania
Marcin Peczarski
Jędrzej Ułasiewicz
Eun Jung Park
Gerhard Neumann, Cornelis Tuijn
Brak towaru
Andrzej Chrzęszczyk
Janusz Kwaśniewski
Charles Kitchin, Lew Counts
Promocja trwa do 06.01.2020 r. lub do wyczerpania zapasów. Kupujący otrzyma rabat na 1 egz. danego tytułu.
Tomasz Gilewski
Jacek Bogusz
Włodzimierz Solnik, Zbigniew Zajda
Dag Stranneby
Janusz Ganczarski