

60,95 zł Netto
Janusz Ganczarski
darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Autor: Janusz Ganczarski
ISBN: 978-83-60233-30-6
Format: PDF, B5, 582 str.
Wydawnictwo BTC
Legionowo - wydanie papierowe 2008 r.
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Python na start! Programowanie dla nastolatków; Michał Wiszniewski
Brak towaru
Paweł Kotowski
Andrzej Chrzęszczyk, Jakub Chrzęszczyk
Adrian Kaehler, Gary Rost Bradski
Brak towaru
Język C++: mechanizmy, wzorce, biblioteki; Robert Nowak, Andrzej Pająk
Promocja trwa do 06.01.2020 r. lub do wyczerpania zapasów. Kupujący otrzyma rabat na 1 egz. danego tytułu.
Cay S. Horstmann, Gary Cornell
Robert Nowak, Andrzej Pająk
Paweł Kotowski
Andrzej Chrzęszczyk, Jakub Chrzęszczyk
Jerzy Mieścicki
Brak towaru
Janusz Ganczarski