

Autor: Janusz Ganczarski
ISBN: 978-83-60233-30-6
Format: PDF, B5, 582 str.
Wydawnictwo BTC
Legionowo - wydanie papierowe 2008 r.
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.
Producent BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Osoba odpowiedzialna BTC Korporacja sp. z o. o. Lwowska 5 05-120 Legionowo Polska sprzedaz@kamami.pl 22 767 36 20
Brak towaru
Adrian Kaehler, Gary Rost Bradski
Brak towaru
Jerzy Mieścicki
Andrzej Chrzęszczyk, Jakub Chrzęszczyk
Andrzej Chrzęszczyk
Robert Nowak, Andrzej Pająk
Cay S. Horstmann, Gary Cornell
Język C++: mechanizmy, wzorce, biblioteki; Robert Nowak, Andrzej Pająk
Python na start! Programowanie dla nastolatków; Michał Wiszniewski
Brak towaru
Paweł Kotowski
Andrzej Chrzęszczyk, Jakub Chrzęszczyk
Paweł Kotowski
Janusz Ganczarski