![OpenGL w praktyce OpenGL w praktyce](https://kamami.pl/1377-large_default/opengl-w-praktyce.jpg)
![OpenGL w praktyce OpenGL w praktyce](https://kamami.pl/1377-large_default/opengl-w-praktyce.jpg)
122,76 zł Netto
Janusz Ganczarski
darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Autor: Janusz Ganczarski
ISBN: 978-83-60233-30-6
Format: B5, 582 str.
Twarda oprawa
Wydawnictwo BTC
Legionowo 2008
O książce
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.
Do pobrania
Brak towaru
Brak towaru
Klaus Friedrich, Alois Schlarb
Brak towaru
Simon Monk
Brak towaru
Charles Kitchin, Lew Counts
Praca zbiorowa pod redakcją Marka Węgrzyna, Janusza Jabłońskiego, Marcina Nowakowskiego
Tomasz Francuz
Stanisław Flaga
Marek Galewski
Jacek Andrzej Michalski
Jacek Przepiórkowski
Marek Piotrowski
Janusz Ganczarski