• Obecnie brak na stanie
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
search
  • Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
ID: 557668

Roman Wantoch-Rekowski

Wycofany
 

Wysyłka od 50 zł gratis

darmowa wysyłka paczkomatem na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 50 PLN

 

Wysyłka tego samego dnia

Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00

 

14 dni na zwrot

Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań

Tytuł oryginału: Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
Autor: Roman Wantoch-Rekowski
ISBN: 978-83-01-17813-0
Data wydania: 2014-06-02
Format: 165x240
Stron: 400

O książce

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komó;rkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników.

Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, któ;re są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.

Książka zawiera 2 części. W I części przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak, aby czytelnik zrozumiał, jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej. W II części części omówione zostały przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android.

Aby skorzystać z książki czytelnik powinien:

  • znać podstawy programowania w języku Java;
  • posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji;
  • znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse;

Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się:

  • jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android;
  • jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m.in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści);
  • w jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia);
  • w jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji;
  • w jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts);
  • w jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji;
  • w jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjną bazę danych SQLite;
  • w jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite;
  • w jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D;
  • w jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD.

Do pobrania

557668

Produkty z tej samej kategorii (16)