• Obecnie brak na stanie
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
search
  • Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
ID: 557668

Roman Wantoch-Rekowski

Wycofany
 

Wysyłka gratis

darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN

 

Wysyłka tego samego dnia

Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00

 

14 dni na zwrot

Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań

Tytuł oryginału: Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
Autor: Roman Wantoch-Rekowski
ISBN: 978-83-01-17813-0
Data wydania: 2014-06-02
Format: 165x240
Stron: 400

O książce

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komó;rkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników.

Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, któ;re są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.

Książka zawiera 2 części. W I części przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak, aby czytelnik zrozumiał, jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej. W II części części omówione zostały przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android.

Aby skorzystać z książki czytelnik powinien:

  • znać podstawy programowania w języku Java;
  • posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji;
  • znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse;

Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się:

  • jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android;
  • jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m.in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści);
  • w jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia);
  • w jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji;
  • w jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts);
  • w jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji;
  • w jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjną bazę danych SQLite;
  • w jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite;
  • w jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D;
  • w jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD.

Do pobrania

557668

Produkty z tej samej kategorii (16)