- Obecnie brak na stanie

Wiesław Rychlicki
darmowa wysyłka na terenie Polski dla wszystkich zamówień powyżej 500 PLN
Jeśli Twoja wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie do godz. 11:00
Każdy konsument może zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań
Tytuł oryginału: Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów
ISBN: 978-83-283-2200-4
Data wydania: 2016-09-26
Format: 158x235
Robotyka jest jedną z dziedzin szybko rozwijających się we współczesnym świecie. Roboty świetnie sprawdzają się w najróżniejszych warunkach, a umiejętność ich programowania jest coraz bardziej ceniona na rynku pracy. To wszystko prawda, ale nie można zapominać o tym, że programowanie robotów może także stanowić świetną zabawę. Zwłaszcza jeśli dotyczy to robotów LEGO MINDSTORMS! Nie trzeba być dzieckiem, by poczuć ekscytację związaną z samodzielnym zaprojektowaniem zachowań robota, który wykona wszystkie wymagane od niego czynności. A zatem — do dzieła!
W tej książce znajdziesz wszystkie elementy niezbędne do rozpoczęcia pracy z LEGO MINDSTORMS. Jej autor pokaże Ci, jak działa kostka EV3 i jakie aplikacje możesz wykorzystać do programowania Twoich robotów. Poprowadzi Cię przez krainę danych liczbowych, operacji logicznych, arytmetycznych i innych, a także instrukcji sterujących. Zapozna Cię z możliwościami w zakresie tworzenia podprogramów i programowania wielowątkowego. Dzięki niemu poznasz silniki i czujniki oraz bloczki służące do ich programowania. Zobaczysz, jak można łączyć ze sobą kostki EV3, a potem przyjrzysz się trzem ulubionym robotom autora. To z pewnością zainspiruje Cię do wymyślania własnych konstrukcji LEGO i sterującego nimi oprogramowania!
Sprawdź, jak ożywić Twoje LEGO!
Od autora (7)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Mózg robota LEGO MINDSTORMS EV3 (13)
Rozdział 2. Zaczynamy programowanie w aplikacji LEGO MINDSTORMS EV3 (49)
Rozdział 3. Podstawowe operacje na danych (105)
Rozdział 4. Silniki i czujniki LEGO MINDSTORMS EV3 (173)
Rozdział 5. Programowanie wybranych konstrukcji robotów (267)
Rozdział 6. Budujemy własne roboty (321)
Dodatek A Pliki graficzne w zasobach aplikacji LEGO MINDSTORMS EV3 Home Edition (353)
Dodatek B Edycja obrazów dla kostki EV3 (359)
Dodatek C Edytor dźwięków i pliki dźwiękowe w zasobach aplikacji (367)
Dodatek D Programowanie muzyki na podstawie zapisu nutowego (373)
Dodatek E Rysowanie figur geometrycznych (387)
Dodatek F Matematyczne podstawy sterowania pojazdem poruszającym się po torze w kształcie okręgu (393)
Dodatek G Konstrukcje (401)
Dodatek H Odpowiedzi do zadań (407)
Brak towaru
Płytka drukowana do modułowego odbiornika nasłuchowego na pasma 80m i 40m Dosia. Mieszacz z amplifiltrami CW/SSB. AVT3191 A
Brak towaru
Brak towaru
Podwójne ogniwo akumulatora litowo-polimerowego, Sparkfun
Brak towaru
Brak towaru
Uniwersalny multimetr pozwala zmierzyć napięcie stałe i przemienne, prąd stały i przemienny i rezystancję. Wyposażony m.in. w tester diod, test ciągłości obwodubadanie tranzystorów oraz wskaźnik słabej baterii. Uni-T UT51
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Zestaw podstawowych elementów elektronicznych w komplecie z płytką stykową, przewodami połączeniowymi oraz płytką z mikrokontrolerem zgodną z Arduino UNO R3. Idealnie nadaje się dla początkujących elektroników poznających również Arduino. Uctronics KB0002
Brak towaru
Brak towaru
Wyświetlacz alfanumeryczny OLED Longlife 2x20 znaków, kolor tekstu żółty na czarnym tle. Winstar WEH002002ALPP5N00008
Brak towaru
Uniwersalny moduł zasilający pracujący na bazie czterech akumulatorów 18650. Oferuje wyjścia DC o napięciach 9 V, 12 V, 24 V oraz regulowane w zakresie od 1 do 20 V, a także dwa wyjścia USB 5 V. DFRobot FIT0674
Brak towaru
Brak towaru
Wiesław Rychlicki