- Obecnie brak na stanie
Tytuł oryginału: Lego Mindstorms EV3. Programowanie robotów
ISBN: 978-83-283-2200-4
Data wydania: 2016-09-26
Format: 158x235
Robotyka jest jedną z dziedzin szybko rozwijających się we współczesnym świecie. Roboty świetnie sprawdzają się w najróżniejszych warunkach, a umiejętność ich programowania jest coraz bardziej ceniona na rynku pracy. To wszystko prawda, ale nie można zapominać o tym, że programowanie robotów może także stanowić świetną zabawę. Zwłaszcza jeśli dotyczy to robotów LEGO MINDSTORMS! Nie trzeba być dzieckiem, by poczuć ekscytację związaną z samodzielnym zaprojektowaniem zachowań robota, który wykona wszystkie wymagane od niego czynności. A zatem — do dzieła!
W tej książce znajdziesz wszystkie elementy niezbędne do rozpoczęcia pracy z LEGO MINDSTORMS. Jej autor pokaże Ci, jak działa kostka EV3 i jakie aplikacje możesz wykorzystać do programowania Twoich robotów. Poprowadzi Cię przez krainę danych liczbowych, operacji logicznych, arytmetycznych i innych, a także instrukcji sterujących. Zapozna Cię z możliwościami w zakresie tworzenia podprogramów i programowania wielowątkowego. Dzięki niemu poznasz silniki i czujniki oraz bloczki służące do ich programowania. Zobaczysz, jak można łączyć ze sobą kostki EV3, a potem przyjrzysz się trzem ulubionym robotom autora. To z pewnością zainspiruje Cię do wymyślania własnych konstrukcji LEGO i sterującego nimi oprogramowania!
Sprawdź, jak ożywić Twoje LEGO!
Od autora (7)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Mózg robota LEGO MINDSTORMS EV3 (13)
Rozdział 2. Zaczynamy programowanie w aplikacji LEGO MINDSTORMS EV3 (49)
Rozdział 3. Podstawowe operacje na danych (105)
Rozdział 4. Silniki i czujniki LEGO MINDSTORMS EV3 (173)
Rozdział 5. Programowanie wybranych konstrukcji robotów (267)
Rozdział 6. Budujemy własne roboty (321)
Dodatek A Pliki graficzne w zasobach aplikacji LEGO MINDSTORMS EV3 Home Edition (353)
Dodatek B Edycja obrazów dla kostki EV3 (359)
Dodatek C Edytor dźwięków i pliki dźwiękowe w zasobach aplikacji (367)
Dodatek D Programowanie muzyki na podstawie zapisu nutowego (373)
Dodatek E Rysowanie figur geometrycznych (387)
Dodatek F Matematyczne podstawy sterowania pojazdem poruszającym się po torze w kształcie okręgu (393)
Dodatek G Konstrukcje (401)
Dodatek H Odpowiedzi do zadań (407)
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Moduł serii SpaceSOM z procesorem NXP i.MX8M plus 1,8 GHz (4 rdzenie Cortex-A53 + Cortex-M7), pamięć RAM 2 GB i pamięć eMMC 8 GB. SoMLabs SLS35X8MPQC_1800C_02GR_08GE_0SF_C
Brak towaru
Brak towaru
Brak towaru
Zestaw startowy z minikomputerem Raspberry Pi 3 model A+, oficjalną obudową dla RPI 3 model A+, kartą microSD z wgranym oprogramowaniem NOOBS oraz 116 stronicowym przewodnikiem.
Brak towaru
Płytka drukowana do sterownika androidowego z FT311D. AVT5575 A
Brak towaru
Zasilacz Akyga AK-B1-400S przeznaczony do zasilania komputerów stacjonarnych. Zgodny ze standardem ATX 2.31, moc 400W. Akyga AK-B1-400S
Brak towaru
Shield bazuje na układzie MU BN0055. Można nim dokonać pomiaru przyspieszenia, prędkości obrotowej i pola magnetycznego w trzech osiach (X, Y, Z). Jest kompatybilny z Arduino Uno, Mega, Leonardo, Due oraz Yun. A000070
Brak towaru
Moduł posiada czujnik wilgotności (dokładność ± 2% RH) oraz temperatury o dokładności ± 0.3°C. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem magistrali I2C.
Brak towaru
Przewód z wtykami USB typ A oraz USB typ C 3.0, maksymalny prąd 3 A (36 W) długość przewodu 1 m. GEMBIRD CCP-USB3-AMCM-1M
Brak towaru
Minikomputer z 4-rdzeniowym procesorem Allwinner V40 ARM Cortex-A7, kartą graficzną Mali 400 MP2 GPU, 1 GB RAM, WiFi, BT 4.0 oraz licznymi złączami. Banana Pi BPI-M2 Berry
Brak towaru
Brak towaru
Wiesław Rychlicki